Ik wil op een aantal computers met Windows XP Professional graag Windows Update ingeschakeld hebben om de computer veilig te houden ivm security patches. Probleem is alleen dat Windows Update met alle macht probeert om het Microsoft Hulpprogramma voor het verwijderen van schadelijke software door mijn strot probeert te duwen, terwijl ik dit absoluut niét op de computer wil hebben. Je kunt heel leuk zeggen dat deze update voortaan genegeerd moet worden, probleem is alleen dat ze elke maand een 'nieuwe' uitbrengen die zich daar niets van aantrekt. Op een nieuwe installatie van Windows betekent dit dus gelijk al de update van oktober, september, augustus, juli, juni, mei en april weigeren. En dit kan ook niet tegelijk, nee, er zit steeds een paar minuten tussen voor de volgende aangekondigd wordt.
Hoe kan ik Windows eens en voor altijd duidelijk maken dat ik dit programma simpelweg niet op de computer wil? Google gaf mij slechts hopen pagina's over problemen met het installeren van dit programma, maar dit wil ik dus juist niet!
Hoe kan ik Windows eens en voor altijd duidelijk maken dat ik dit programma simpelweg niet op de computer wil? Google gaf mij slechts hopen pagina's over problemen met het installeren van dit programma, maar dit wil ik dus juist niet!
Tja