Ik zie er iig niks vreemds in.. je zou nog kunnen vergelijken met je laptop, maar ik verwacht niet veel verschil.
Ik heb net ook even ipconfig /all gedaan en het enige verschil wat ik met jou data heb (behalve de cijfertjes en namen natuurlijk) is het knooppunttype.. die staat bij mij op hybride. Maar ik heb het idee dat dit meer met de router te maken heeft.
Volgens MS:
B-node (broadcast): Bij b-node wordt gebruikgemaakt van broadcast NetBIOS-naamquery's voor de registratie en omzetting van namen. B-node kent twee belangrijke nadelen: (1) Alle knooppunten in het netwerk worden gestoord door de broadcasts. (2) Routers sturen broadcasts meestal niet door, zodat alleen NetBIOS-namen op het lokale netwerk kunnen worden omgezet.
P-node (peer-peer): Bij p-node wordt voor het omzetten van NetBIOS-namen gebruikgemaakt van een NetBIOS-naamserver (NBNS), zoals een WINS-server. Bij p-node worden geen broadcasts gebruikt, maar worden de query's rechtstreeks naar de naamserver verzonden.
M-node (gemengd): M-node is een combinatie van b-node en p-node. Een m-node functioneert standaard als een b-node. Als een m-node niet in staat is een naam via een broadcast om te zetten, wordt een NBNS geraadpleegd met behulp van p-node.
H-node (hybride): H-node is een combinatie van p-node en b-node. Een h-node functioneert standaard als een p-node. Als een h-node niet in staat is een naam via de NBNS om te zetten, wordt alsnog een broadcast gebruikt om de naam om te zetten.