Ik heb nu zo ongeveer een jaar een Corsair Flash Voyager GT 4GB usb stick (die rode versie)
USB sticky is lekker snel (25MB per seconde) en werkt over het algemeen goed..
Echter, ding is al 3x vervangen in 1 jaar tijd..
De USB stick werkt de hele tijd normaal, maar na een maand of 2-3 doe je em in een PC en krijg je de melding "onbekend usb apparaat gevonden" en begint de ellende.
(Deze melding krijg ik soms zelfs bij spiksplinternieuwe pc's)
In 9/10 PC's geeft ie die melding, en soms, heel soms doet ie het in een andere pc dan weer wel.
(Ik gebruik deze stick in +- 10 pc's per dag)
Op de stick zit 10 jaar garantie, dus ding is snel genoeg opgestuurd voor reparatie.
Echter dit is nu al 3x gebeurd.
Spontaan van het een op andere moment is die USB Stick gewoon niet meer te lezen,
Het lampje wat normaal op de achterkant moet gaan knipperen als je em in je PC doet, knippert dan ook niet meer. Aan de stick zelf is niets te zien, maar hij doet het gewoon niet meer.
Windows herkend geen stick meer.
Ik heb Corsair om een reactie gevraagt, maar die geven geen thuis.
Weet iemand wat er aan de hand is, en waarom die corsair Flash Voyager GT sticks zo snel iedere keer kapot gaan??
Gabriel Knight
USB sticky is lekker snel (25MB per seconde) en werkt over het algemeen goed..
Echter, ding is al 3x vervangen in 1 jaar tijd..
De USB stick werkt de hele tijd normaal, maar na een maand of 2-3 doe je em in een PC en krijg je de melding "onbekend usb apparaat gevonden" en begint de ellende.
(Deze melding krijg ik soms zelfs bij spiksplinternieuwe pc's)
In 9/10 PC's geeft ie die melding, en soms, heel soms doet ie het in een andere pc dan weer wel.
(Ik gebruik deze stick in +- 10 pc's per dag)
Op de stick zit 10 jaar garantie, dus ding is snel genoeg opgestuurd voor reparatie.
Echter dit is nu al 3x gebeurd.
Spontaan van het een op andere moment is die USB Stick gewoon niet meer te lezen,
Het lampje wat normaal op de achterkant moet gaan knipperen als je em in je PC doet, knippert dan ook niet meer. Aan de stick zelf is niets te zien, maar hij doet het gewoon niet meer.
Windows herkend geen stick meer.
Ik heb Corsair om een reactie gevraagt, maar die geven geen thuis.
Weet iemand wat er aan de hand is, en waarom die corsair Flash Voyager GT sticks zo snel iedere keer kapot gaan??
Gabriel Knight