Acer aspire 1800 => Geen beeld meer

Pagina: 1
Acties:
  • 1.714 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Sinds een paar dagen heb ik geen beeld meer op mijn Acer aspire 1800. Als ik de laptop aanzet lijkt alles gewoon te werken. D.w.z. Ventilatoren gaan draaien, harddisk spint op, de lampjes gaan branden.....maar geen beeld :/

Ook op een externe monitor krijg ik geen beeld.

Ik heb het geheugen getest met memtest op een andere laptop en daar zijn geen fouten gevonden. Verder zijn er ook geen bios piepjes te die aangeven dat er iets mis is.

Ik heb internet al afgespeurd naar informatie, maar heb niks kunnen vinden wat tot een oplossing leid.

Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
netvista schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 19:37:
Sinds een paar dagen heb ik geen beeld meer op mijn Acer aspire 1800. Als ik de laptop aanzet lijkt alles gewoon te werken. D.w.z. Ventilatoren gaan draaien, harddisk spint op, de lampjes gaan branden.....maar geen beeld :/

Ook op een externe monitor krijg ik geen beeld.

Ik heb het geheugen getest met memtest op een andere laptop en daar zijn geen fouten gevonden. Verder zijn er ook geen bios piepjes te die aangeven dat er iets mis is.

Ik heb internet al afgespeurd naar informatie, maar heb niks kunnen vinden wat toto een oplossing leid.

Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
Totaal geen beeld, of alleen in de boot beeld? Heb zelf ook een aspire 1801. Misschien kan ik je helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
  • Nu online
Totaal geen beeld, of alleen in de boot beeld? Heb zelf ook een aspire 1801. Misschien kan ik je helpen.
Nee, totaal geen beeld. Het backlight gaat zelfs niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:58
Onder je beeldscherm zit een klein pinnetje dat het moederbord laat weten dat je beeldscherm is ingeklapt. Is deze niet blijven steken of afgebroken of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
  • Nu online
Exception schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 20:07:
Onder je beeldscherm zit een klein pinnetje dat het moederbord laat weten dat je beeldscherm is ingeklapt. Is deze niet blijven steken of afgebroken of iets dergelijks?
Ik snap wat je bedoelt, maar deze laptop heeft geen pinnetje.... Ik denk dat dat met een sensor geregelt word ofzo....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
netvista schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 20:28:
[...]

Ik snap wat je bedoelt, maar deze laptop heeft geen pinnetje.... Ik denk dat dat met een sensor geregelt word ofzo....?
jah gaat via een sensortje. Als je geen garantie meer hebt, zou ik even de hoekjes eraf halen bij de monitor. Misschien is het draaitje wel kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
  • Nu online
Weet iemand toevallig waar die sensor dan zit?
Pagina: 1