Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2007 17:45 ]
M'n Oma is een site aan het haken.
Ey!! Macarena \o/
Het zal toch niet waar zijn! Dat is inderdaad de oplossing.NielsNL schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 17:44:
Inknijpen, kabeltje erin, loslaten, presto!
Bedankt.
edit: inmiddels galmt Tchaikovski door mijn badkamer.
[ Voor 11% gewijzigd door -Stef- op 06-10-2007 18:36 ]
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Voor wandcontactdozen vind ik dat een waardeloze manier, en het is nog gevaarlijk ook. Die draden in de contacten kunnen meedraaien en soms schieten er net zo snel weer uit.asing schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 17:56:
het is tegenwoordig een hele normale oplossing in wandcontactdozen etc. Inderdaad knoppie indrukken, draad erin en knoppie loslaten.
Vooral als je apparaten met hoge vermogens daarop aansluit is de kans op brand groot. (Bijvoorbeeld een stofzuiger, waterkoker, wasmachine e.d.)
Speel ook Balls Connect en Repeat
Als je goeie wandcontactdozen koopt heb je dat probleem niet. Ik ken dit probleem alleen met die goedkope bouwmarkt prut.Onbekend schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 18:01:
[...]
Voor wandcontactdozen vind ik dat een waardeloze manier, en het is nog gevaarlijk ook. Die draden in de contacten kunnen meedraaien en soms schieten er net zo snel weer uit.
Vooral als je apparaten met hoge vermogens daarop aansluit is de kans op brand groot. (Bijvoorbeeld een stofzuiger, waterkoker, wasmachine e.d.)
Goeie wandcontactdozen zijn kema gekeurd tot 16 Ampere, en aangezien je automaat die ervoor zit aanspreekt boven de 16 Ampere is er dus dan geen brandgevaar.
Bierke, Bierke ik zal ow zoepe. Al mot ik op hande en vuut noar huus hen kroepen!!
Ooit eens een presentatie gehad van wago, daarbij smolt de isolatie van de 1,5mm2 kabel eerder dan de lasdop