Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

snelheidswaarschuwing tomtom6 op basis van kaartinfo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij de laatste tomtomkaarten staat aangegeven hoeveel je mag rijden en deze getallen worden rood als je harder gaat dan mag. Dit heeft niets met camera of snelheidscontroles te maken !

Bij de IGO software zegt een stem dan beleefd : "U rijdt te hard"

bestaat er een plugin voor tomtom6 die hetzelfde doet ? Daarvoor moet de snelheidsinformatie van de kaart vergeleken worden met de werkelijke gereden snelheid. Tot op heden heb ik nog nergens iets gelezen of gevonden. Ik zal toch wel niet de enige zijn die dit interessant zou vinden ?

Als je door een straat rijdt met verschillende snelheidszones is dit zeer interessant !

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:58
Gewoon even kijken of het metertje rood is... of wat beter op de borden letten :P
Volgens mij bestaat er geen dergelijke plugin voor tomtom (ondersteund tomtom wel plugins of iets dergelijke.. ?)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 17:33:

Als je door een straat rijdt met verschillende snelheidszones is dit zeer interessant !
Niet om het één of ander, maar de informatie op de kaarten is al gauw achterhaald.

Je doet er verstandiger aan om gewoon op de verkeersborden te letten zoals de rest van weggebruikend Nederland hoort te doen, want de boete die je krijgt wordt echt niet ongedaan gemaakt als je als bezwaar aanvoert dat 'je volgens tomtom daar 80 mocht' :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device