Een filmpje dat streamt vanaf Internet opslaan??

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-07 12:42
Het is misschien een hele stomme vraag, maar ik kan het echt niet vinden en het lukt ook niet echt.

Ik heb een film/documantaire nodig op internet gevonden nu streamt ie deze vanaf internet. Is het mogelijk om het filmpje dan op te slaan? Hij opent het dus met windows mediaplayer.

Ik kan echt niet vinden hoe het moet, als het al gaat, en ik moet het filmpje laten zien waar geen internet is. filmpje duurt trouwens ongeveer een uur.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-07 17:20

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Daar is echt genoeg over te vinden in de search :)

Programma`s als streamdown gebruik ik daar al jaren voor... en toen had ik het ook uit de search..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Toevallig pasgeleden van uitzendinggemist.nl wat opgeslagen. Alle normale methoden faalde, dus toen maar met een programma genaamd HiDownload gedaan (URL via URLSnooper achterhaald).

• plus20
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Met url helper kan je de url van het filmpje achterhalen. Deze kan je dan downloaden met hidownload.

www.urlhelper.com
www.hidownload.com

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-07 12:42
Harstikke bedankt allemaal :) sorry dat ik zelf niks gevonden had

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Ik denk eerder dat je gewoon helemaal niet gezocht hebt, [search=stream opslaan] geeft al meer dan genoeg resultaten, anders kan je nog altijd dit, dit of dit kunnen proberen. :) Er valt hier dus meer dan genoeg over te vinden, waardoor ik dus twijfel of je überhaupt zelf wel gezocht hebt. Zet de volgende keer even in je topicstart waar je naar gezocht hebt, dat maakt het voor ons ook wel wat duidelijker. ;)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.