HP DV2500 series, beschikbaar in NL?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Weet iemand wanneer de HP DV2500 series beschikbaar zal zijn in Nederland. Ik heb op internet gelezen dat deze in Belgie al beschikbaar is onder het modelnummer dv2510eb, maar in Nederland verkoopt geen enkele webshop deze.

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik zit zelf met een grote smart en een gloeiende credit card in de hand te wachten op de DV2600, een soort van special edition uitvoering van de DV2500 - maar die is kennelijk alleen te vinden op de HP site van Australie en Vietnam. De DV2500 is ook op de NL site inderdaad helemaal niet te vinden.

Maar met de huidige dollar koers, zou het zin hebben om deze in de VS te bestellen?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Je betaalt nog es invoerrechten ook (afgewerkt product = torenhoog). Dus ik weet niet of het sop de kool wel waard is.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Invoerrechten op notebooks is 0% toch? BTW betaal je uiteraard wel.

http://ec.europa.eu/taxat...0&Lang=NL&Description=yes

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Dat dacht ik namelijk ook maar zelfs zonder de belachelijk lage dollar koers zijn deze laptops in de VS veelal goedkoper dan hier.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:30
Ik wil die DV2500 dus ook. Ik heb al een hele leuke laptop samengesteld daar, maarja, die invoerrechten vertrouw ik dus ook niet. Ik ga ff uitzoeken of iemand ervaringen heeft met bestellen op de .com site.

Maar man, als ik daar zou bestellen zit ik rond de 1000 dollar (=713.132 EUR :D).

Waar ik ook benieuwd naar ben is die 12cell accu. Dat is een beest volgens mij, maar zal ook wel uitsteken.

/edit1
Zo ziet die 12cell eruit dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.notebookreview.com/assets/27048.jpg

Zie deze review: http://www.notebookreview...eview=HP+Pavilion+dv2500t

/edit2
Als ik deze gast mag geloven op notebookreview.com kunnen we wel ophouden: http://forum.notebookrevi...t=103494&highlight=import

/edit3
Contact met HP NL opgenomen via de tel. Ze kunnen niks zeggen of die beschikbaar komt in europa, omdat het een amerikaans model is (die hele serie blijkbaar). Maar je kan daar wel bestellen en hebt hier dan ook garantie. Probleem is wel dat defecte onderdelen heel traag kunnen worden vervangen als ze hier niet beschikbaar zijn. Voor de zekerheid neem ik nu contact op met HP US.

[ Voor 52% gewijzigd door kramon op 09-10-2007 12:28 ]

XPENG G9 Performance 2024

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Als je toch contact hebt met de USA, zou je es kunnen navragen naar de DV2600? Want daarover blijft het heel erg stil op de HP.com website :(

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
@ Kramon

Heb je nog contact gehad?

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10-2024
Mijn notebook heeft het begeven en ik mocht een nieuwe uitzoeken van hp. (Wel na 4 reparaties)
Alleen ik wil wel er één met een 14 inch scherm en een nvidia videochip als opvolger van mijn dv2116.
En dan zit ik te denken aan de dv2510eb zonder de mooie kleurtjes of de dv2600.
Ik krijg binnen enkele dagen bericht van hp wat ze mij aan kunnen bieden. Hopelijk is dat spul hier snel binnen in ned want er zitten nog wel wat voordelen aan ten op zichte van het oude model namelijk 40 gb grotere hd, core 2 duo processor, hdmi aansluiting.en 8000 serie geforce.

And this !! Is to go even further beyond!!!

Pagina: 1