Zonet crachte mijn pc bij een spelletje, normaal crashed die echt nooit dus ik keek even naar de temparaturen. Toen zag ik dat mijn cpu temp 67 graden was, wat veel te heet is voor mijn pc. Ik dacht dat het aan stof lag dus ik maakte mijn kast open om hem schoon te maken toen zag ik ineens dat mijn cooler los hing!
Het zwarte platic gedeelte wat dus op het moederbord is geschroefd miste alle zwarte ophangingen aan de zuid kan. Mijn proc koeler bungelt nu dus als het ware alleen aan 2 ophangingen aan de de bovenkant.
Mijn vraag is dus is deze "ophanging" (heet dat zo?) los te kopen? Of moet ik een oud socket 939 mobo op de kop te tikken en daar de ophanging van af schroeven?
Had al gezocht op socket 939 ophanging maar kon niks vinden
Het zwarte platic gedeelte wat dus op het moederbord is geschroefd miste alle zwarte ophangingen aan de zuid kan. Mijn proc koeler bungelt nu dus als het ware alleen aan 2 ophangingen aan de de bovenkant.
Mijn vraag is dus is deze "ophanging" (heet dat zo?) los te kopen? Of moet ik een oud socket 939 mobo op de kop te tikken en daar de ophanging van af schroeven?
Had al gezocht op socket 939 ophanging maar kon niks vinden
http://www.twitch.tv/jannustitannus