Is het mogelijk om de categorien klikbaar te maken in de forum selectie dropdown? Ik switch nu steeds heen en weer tussen de categorie Devschuur en de fotografie fora, en dan moet ik of de url van devschuur inponsen, of de goeie entry opzoeken in mn back-button-history.
Maak ik gelijk van de gelegenheid gebruik om een klein bugje? te melden. Als ik vanuit Devschuur via de forumselectie dropdown geswitched ben naar een ander forum (bijv. Fotografie Algemeen) en dan via de backbutton van de browser weer terug naar Devschuur staat dat andere forum nog steeds geselecteerd, en kan ik dus niet makkelijk weer terug naar dat forum als ik tussendoor nog een topic in Devschuur geopend heb. Dus, voor de duidelijkheid
:
Maak ik gelijk van de gelegenheid gebruik om een klein bugje? te melden. Als ik vanuit Devschuur via de forumselectie dropdown geswitched ben naar een ander forum (bijv. Fotografie Algemeen) en dan via de backbutton van de browser weer terug naar Devschuur staat dat andere forum nog steeds geselecteerd, en kan ik dus niet makkelijk weer terug naar dat forum als ik tussendoor nog een topic in Devschuur geopend heb. Dus, voor de duidelijkheid
- Open topicoverzicht van Devschuur
- Ga via selectie dropdown naar een ander forum (bijv. Fotografie Algemeen)
- Ga via back button terug naar Devschuur
- Open topic in Devschuur
- Ga via back button terug naar topic overzicht in Devschuur
- Probeer nu maar eens naar Fotografie Algemeen te gaan
De wereld ligt aan je voeten. Je moet alleen diep genoeg willen bukken...
"Wie geen fouten maakt maakt meestal niets!"