Ik heb momenteel bij kennissen Puppy linux op hun pc gezet (PIII 800Mhz, 128 MB, 32MB TNT(2?)) en probeer momenteel hun net gekregen FD-A2 adapter aan de praat te krijgen, maar als ik hem mount dan ziet linux hem niet (als in, "als ik /mnt/floppy kijk is de map leeg")
Dus ik zoeken naar driver voor dat ding (ze hebben wel drivers, maar die zijn alleen voor Win 95/98
) maar google/Got ziet totaal niets 
Ik heb ook gezocht naar 'linux FD-A2 floppy disk adapter' e.d., maar er word totaal niets gevonden...
PS: er staan wel foto's op, dat hebben we gechecked op de camera zelf en het mounten doe ik met de 'Pmount Puppy Drive Mounter' (een mp3 speler mounten lukt wel, dus het ligt niet aan het programma)
Dus: zijn er drivers voor dat ding, of doe ik iets fout?
PPS: De adapter lijkt op een Diskette en word ook in het diskette station gepropt.
Dus ik zoeken naar driver voor dat ding (ze hebben wel drivers, maar die zijn alleen voor Win 95/98
Ik heb ook gezocht naar 'linux FD-A2 floppy disk adapter' e.d., maar er word totaal niets gevonden...
PS: er staan wel foto's op, dat hebben we gechecked op de camera zelf en het mounten doe ik met de 'Pmount Puppy Drive Mounter' (een mp3 speler mounten lukt wel, dus het ligt niet aan het programma)
Dus: zijn er drivers voor dat ding, of doe ik iets fout?
PPS: De adapter lijkt op een Diskette en word ook in het diskette station gepropt.
[ Voor 5% gewijzigd door Greyh0und op 06-10-2007 22:46 ]
Greyh0und