Hallo
Vandaag wou ik mn pc opstarten en gebeurde er weinig , enkel de ventilators draaiden en de ventilator van de videokaart deed ook mee maar op zn hoogste versnelling
Gisteren heb ik mn pc afgesloten zoals het moet en heb ik enkel een audio stekkertje eruit gehaald en vandaag doet ie helemaal niks
Ik heb alle onderdelen eruit gehaald en op de tavel aangesloten en met hetzelfde resultaat
Wat ik verder heb gedaan :
Batterij er een poosje uit
geluidskaart eruit
processor even uit zn sokkel gehaald
alle sata componenten eraf gehaald
ander geheugen
Alle onderdelen zijn er dus uit gehaald en hebben ongeveer een half uur gelegen zodat ik niet meer zo pissed was op ze , verder heb ik alles aangesloten zoals het hoort
Ook werken in het begin de ventilator aansluitingen op het moederbord niet , eerste 20 seconden gebeurt er helemaal niks
Systeem
E6600 conroe
Asus P5N32E-Sli Plus
2Gb Geil
Tagan 530 watt
2x 250Gb western digital sata
8800GTS
Als de ventilator van de 8800GTS als een gek tekeer gaat , wat betekent dat ?
P.s , als ik echt boos op het spul word en ik verander maar 1 USB kabeltje dan doet ie soms ineens zoals het hoort
Is mn moederbord een beetje brak of is het tijd voor RMA ?
Mvg
Vandaag wou ik mn pc opstarten en gebeurde er weinig , enkel de ventilators draaiden en de ventilator van de videokaart deed ook mee maar op zn hoogste versnelling
Gisteren heb ik mn pc afgesloten zoals het moet en heb ik enkel een audio stekkertje eruit gehaald en vandaag doet ie helemaal niks
Ik heb alle onderdelen eruit gehaald en op de tavel aangesloten en met hetzelfde resultaat
Wat ik verder heb gedaan :
Batterij er een poosje uit
geluidskaart eruit
processor even uit zn sokkel gehaald
alle sata componenten eraf gehaald
ander geheugen
Alle onderdelen zijn er dus uit gehaald en hebben ongeveer een half uur gelegen zodat ik niet meer zo pissed was op ze , verder heb ik alles aangesloten zoals het hoort
Ook werken in het begin de ventilator aansluitingen op het moederbord niet , eerste 20 seconden gebeurt er helemaal niks
Systeem
E6600 conroe
Asus P5N32E-Sli Plus
2Gb Geil
Tagan 530 watt
2x 250Gb western digital sata
8800GTS
Als de ventilator van de 8800GTS als een gek tekeer gaat , wat betekent dat ?
P.s , als ik echt boos op het spul word en ik verander maar 1 USB kabeltje dan doet ie soms ineens zoals het hoort
Is mn moederbord een beetje brak of is het tijd voor RMA ?
Mvg