[Vista] Pictogrammen HD spontaan veranderd ....

Pagina: 1
Acties:

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-03 15:16
Mijn pictogrammen van de hardeschijven zijn spontaan gewijzigd in saaie plaatjes, hoe krijg ik weer de standaard weergave terug?

Ik zie ook dat mijn shortcut naar een schijf verdwenen is in de quick start menu.

Waarom veranderd dit spontaan? Ik hou er niet van als de computer zelf dingen doet. :(

[ Voor 16% gewijzigd door honey op 05-10-2007 22:22 ]

• Dr. Malsain
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02-2023
"It's not a bug it's a feature". ;)

Waarschijnlijk kun je ergens in folder options instellen hoe je files in Windows explorer wilt laten zien.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Bij bijv. "deze computer" linksboven op beeld klikken en dan met het schuifje spelen? Maar het je niet zozeer te doen zijn om het terugzetten maar om de fout?

• honey
_ferry_ schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 22:32:
Bij bijv. "deze computer" linksboven op beeld klikken en dan met het schuifje spelen? Maar het je niet zozeer te doen zijn om het terugzetten maar om de fout?
Ik weet het niet meer zeker, maar ik dacht dat het er anders uitzag, maar goed. Belangrijker inderdaad is waarom dit is veranderd?

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-01 15:40
zie onder

[ Voor 91% gewijzigd door pinockio op 05-10-2007 22:38 . Reden: Volgens mij heb ik gewoon geëdit... ]

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-01 15:40
Kun je even een screenshot weergeven van hoe het eruit ziet?

Verder kun je evt. in je System Restore kijken wanneer er belangrijke wijzigingen van je PC zijn geweest, en evt. een herstelpunt terugzetten.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• honey
Screenshot moet ik even meebezig, maar ik denk dat het wel klopt. Ik mis waarschijnlijk een setting ergens, zo staat bijv. mijn DVD-brander tussen de hardeschijven.

[Ik voel me echt een NooB met deze vraag, maar na twee weken bijna elke avond Vista instellen en een nieuwe instal, heb ik het wel even gehad.]
Pagina: 1