Van de week heb ik ’n usb-stick van 2 GB (Sandisck)gehaald bij Mediamarkt; shit hij doet het niet, kan gebeuren, geruild voor een nieuwe identieke; doet het ook niet .
Dan maar ’n ander merk ; het zelfde probleem.
Ik ga toch niet meer terug naar de winkel.
Nu blijkt dat er iets mis is binnen Windows Media Center van mijn PC; in de Bios wordt de usb-stick nl. wel gezien en met mijn BartPE cd doet hij het gewoon, en in mijn notebook doet hij het ook.
Andere usb-sticks tot 1GB doen het allemaal naar wens.
Wel heb ik bij iedere usb-stick ( behalve die van 2GB) de melding in het systeem logboek
Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: Removable Storage-service
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 111
Datum: 04-10-2007
Tijd: 22:36:47
Gebruiker: n.v.t.
Computer: demijne
Beschrijving:
RSM kan medium niet laden in station Station 0 van mediawisselaar
Voor de 2 Gb stick krijg ik in het apparaatbeheer bij de overige apparaten vraagteken,uitroepteken :
De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28).
Ik heb alle usb instellingen in de bios al veranderd, alle usb apparaten uitgetrokken, niets helpt.
Ik ben op dit moment uitgepist; iemand nog ’n idee?
Dan maar ’n ander merk ; het zelfde probleem.
Ik ga toch niet meer terug naar de winkel.
Nu blijkt dat er iets mis is binnen Windows Media Center van mijn PC; in de Bios wordt de usb-stick nl. wel gezien en met mijn BartPE cd doet hij het gewoon, en in mijn notebook doet hij het ook.
Andere usb-sticks tot 1GB doen het allemaal naar wens.
Wel heb ik bij iedere usb-stick ( behalve die van 2GB) de melding in het systeem logboek
Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: Removable Storage-service
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 111
Datum: 04-10-2007
Tijd: 22:36:47
Gebruiker: n.v.t.
Computer: demijne
Beschrijving:
RSM kan medium niet laden in station Station 0 van mediawisselaar
Voor de 2 Gb stick krijg ik in het apparaatbeheer bij de overige apparaten vraagteken,uitroepteken :
De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28).
Ik heb alle usb instellingen in de bios al veranderd, alle usb apparaten uitgetrokken, niets helpt.
Ik ben op dit moment uitgepist; iemand nog ’n idee?