Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

mssql beheer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb gezocht dus op google, naar een phpmyadmin voor mssql, veel tegengekomen :), alleen deze waren allemaal in asp.net geschreven.
Ik zoek noujuist een mssql beheer in php geschreven, dus een soort phpmyadmin voor mssql, en in php geschreven.

Als ik dit in een verkeerd board heb geplaatst, zou diegene mij dan kunnen vertellen waar dit wel thuis hoort?

Bedankt, Groeten Yannick :D

• Orphix
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
MS SQL Server Management Studio? Daar kan je ook remote mee connecten (moet je wel instellen in de db server). Die tool zal waarschijnlijk beter werken dan menig webtool. De express versie is gratis.

Uiteraard moet je remote toegang wel beveiligen via firewall of vpn oid.

download link

[ Voor 25% gewijzigd door Orphix op 05-10-2007 20:08 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Orphix schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 20:07:
MS SQL Server Management Studio? Daar kan je ook remote mee connecten (moet je wel instellen in de db server). Die tool zal waarschijnlijk beter werken dan menig webtool. De express versie is gratis.

Uiteraard moet je remote toegang wel beveiligen via firewall of vpn oid.

download link
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 19:45:
Ik zoek noujuist een mssql beheer in php geschreven
Maar mag ik vragen waarom het in php geschreven moet zijn? Wat zou er mis zijn met (o.a.) de suggestie van Orphix of SQL Server Web Data Administrator?.

Overigens is dit meer iets voor DTE (Waar hoort mijn topic?) en daar ben je vaker op gewezen (whoami in "PHP -> ASP").

PRG >> DTE

Oh, en Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten ;)

[ Voor 31% gewijzigd door RobIII op 05-10-2007 20:14 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 20:09:
[...]

[...]

Maar mag ik vragen waarom het in php geschreven moet zijn? Wat zou er mis zijn met (o.a.) de suggestie van Orphix.

Overigens is dit meer iets voor DTE (Waar hoort mijn topic?)
In php, omdat toen ik iis installeerde op windows xp, asp.net nogsteeds niet werkte, en ik vanalles geprobeert heb, maar het nogsteeds niet werkt. Dus zodat ik het via xampp bijv. kan runnen, en dan de mssql bekijken. en dan hoef ik niet via vmware windows server 2003 op te starten, op dat mini beeldschermpje werken, aangezien ik bij 'web data administrator' niet kan inloggen, aangezien die na een kwartier de site nogsteeds aan het laden is.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 20:14:
[...]

In php, omdat toen ik iis installeerde op windows xp, asp.net nogsteeds niet werkte
Dan lijkt het me logisch dat je dat probeert op te lossen in plaats van zoeken naar een PHP tool :X

Wat ik nog wel eens tegen kom als ASP niet werkt is dat de ASP dll's geregged moeten worden. Open een command prompt en type het volgende:
%windir%\Microsoft.NET\Framework\vxxx\aspnet_regiis.exe -i

Waarbij je xxx vervangt met de juiste versie (bijv v2.0.50727; kijk eventueel dus even in de juiste directories naar de naam, of gebruik autocomplete met TAB). Daarna ASP.net nog enablen/allowen in je IIS manager et voila.
Afbeeldingslocatie: http://en.help.axcms.net/upload/iis_webserviceextensions_3361.gif

[ Voor 20% gewijzigd door RobIII op 05-10-2007 20:25 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
ok, (ik had iis er laatst dus afgegooid ivm het niet werkte) en nu in het opnieuw installeer, en op start klik voor de default website krijg ik de error van dat de start/stop dinges niet mee werkt.
, dan laat ik die hele asp.net zooi ook wel zitten, en die mssql ook, ***microsoft
Pagina: 1