Ik heb steeds Girotel kunnen bereiken met mijn smartvox basic V.24 x 75 idsn modem, zelfs onder xp pro. Nu ben ik overgegaan naar Vista en modem is niet meer te installeren. Ik heb nog de Smartpack Cd , maar in het installatiemenu geeft hij niet eens de smartvox basic aan. Via internet pikt hij wel smartvox basic plug en play modem, maar die werkt niet met Girotel.
Googlen levert niets op, in de forums vind ik heel oude berichten. Mijn vraag is dus: is er een isdn modem die wel met girotel communiceert en onder vista draait. Aan de kpn heb ik niks, die weten niks en verwijzen naar een 0900 nummer etc.(kost heel veel om te horen dat ze het niet weten en ook niet meer ! ondersteunen.)
Googlen levert niets op, in de forums vind ik heel oude berichten. Mijn vraag is dus: is er een isdn modem die wel met girotel communiceert en onder vista draait. Aan de kpn heb ik niks, die weten niks en verwijzen naar een 0900 nummer etc.(kost heel veel om te horen dat ze het niet weten en ook niet meer ! ondersteunen.)