Ik heb een klein vraagje waar ik niet helemaal aan uit kom.
Ik heb een stukje html , waarin ik sinds kort H1 H2 H3 etc etc tags in verwerkt hebt.
Voor ik die H1 tag gebruikte , was de tekst NIET vet gedrukt.
Toen zag de code er dus zo uit
voor ik daarna dus die tag in , dan word de tekst vet gedrukt.
Ook had ik aan die tags dezelfde class toegevoegd.
Het stukje code ziet er dan zo uit:
Zoals je ziet heb k de class van die <H2> tag, precies hetzelfde genoemd als die van de <TD> tag.
Toch geeft ie nu ineens mijn text vetgedrukt weer , terwijl ik toch aangeef dat <H2> tag de zelfde class moet gebruiken.
Ik heb al geprobeerd om die class in de CSS te kopieren , en een andere benaming te geven , en deze dn in de H2 tags te verwerken , dat mocht niet baten.
Ook niet wanneer in in de TD de class totaal weglaat , hij laat dan nog steeds de text vet gedrukt zien.
Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen?
Wel raar is dat zodra de H2 tags totaal weg zijn , ik mijn normale opmaak heb , maar zodra deze binnen de TD word geplaats , krijg ik mijn letters niet meer op non-bold...
Hopelijk kunnen jullie mij iets opweg helpen
Ik heb een stukje html , waarin ik sinds kort H1 H2 H3 etc etc tags in verwerkt hebt.
Voor ik die H1 tag gebruikte , was de tekst NIET vet gedrukt.
Toen zag de code er dus zo uit
HTML:
1
2
3
4
5
6
| <tr valign="top"> <td class="hotelNaam"> <a href="<?php echo $hotel[2];?>/index.php3"><?php echo $hotel[0];?></a> <?php echo getSmallStars($hotel[1]); ?> </td> </tr> |
voor ik daarna dus die tag in , dan word de tekst vet gedrukt.
Ook had ik aan die tags dezelfde class toegevoegd.
Het stukje code ziet er dan zo uit:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <tr valign="top"> <td class="hotelNaam"> <a href="<?php echo $hotel[2];?>/index.php3"> <H2 class="hotelNaam"><?php echo $hotel[0];?> </a> <?php echo getSmallStars($hotel[1]); ?></H2> </td> </tr> |
Zoals je ziet heb k de class van die <H2> tag, precies hetzelfde genoemd als die van de <TD> tag.
Toch geeft ie nu ineens mijn text vetgedrukt weer , terwijl ik toch aangeef dat <H2> tag de zelfde class moet gebruiken.
Ik heb al geprobeerd om die class in de CSS te kopieren , en een andere benaming te geven , en deze dn in de H2 tags te verwerken , dat mocht niet baten.
Ook niet wanneer in in de TD de class totaal weglaat , hij laat dan nog steeds de text vet gedrukt zien.
Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen?
Wel raar is dat zodra de H2 tags totaal weg zijn , ik mijn normale opmaak heb , maar zodra deze binnen de TD word geplaats , krijg ik mijn letters niet meer op non-bold...
Hopelijk kunnen jullie mij iets opweg helpen
[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 05-10-2007 17:49 . Reden: code even leesbaar gemaakt ]
www.degroot-it.nl