Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PHP versus ASP

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag willen weten wat de voors en tegens zijn van PHP versus ASP en .NET.
Momenteel werk ik ongeveer een jaar met PHP4 / 5 en ik wil me ook eens gaan verdiepen in andere mogelijkheden.

Ik heb nog nooit met ASP of .NET gewerkt, maar heb het idee dat deze talen , qua functies, niet echt meer bieden dan PHP.
Is dat zo ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2007 16:20 ]

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hengel een gratis MS Visual Studio Express Edition 2005 en kijk gewoon zelf of het bevalt. :)

Topics als deze worden, al heb je nog de beste wil ter wereld, toch altijd een 'X is beter'-schreeuwwedstrijd.

{signature}

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Dat is inderdaad zo.
Ze doen niet voor elkaar onder, maar de methode waarop je bepaalde dingen doet is anders.

Het is gewoon een kwestie wat je prettiger vind werken.
Werk je liever met PHP, blijf daar dan lekker bij, en andersom net zo.

[ Voor 37% gewijzigd door McKaamos op 05-10-2007 16:24 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-11 15:56

killercow

eth0

Volgens mij is er net Zo veel verschil, behalve dat .Net niet werkt op non-windows platformen en je jezelf er dus direct afhankelijk van een partij mee maakt.

(mono even buiten de vergelijking gehouden want ik gok dat niemand dat vooralsnog in z'n productie env gebruikt)

openkat.nl al gezien?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

Hier is al heel erg veel over gediscussieerd:
[search=asp php]

En dan ook in Programming

Ik gooi hem daarom dicht. Als je echt een goede discussie op wilt starten zul je met enkele stellingen moeten komen en niet gewoon een vraag over wat beter is ;)

Dit topic is gesloten.