Hulp bij keuze gamepad

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:51
Hallo

Momenteel ben ik in het bezit van een Logitech Dual Action gamepad maar bij die gamepad stopt soms het rechter gedeelte van de linker analoge stick te werken (bekend probleem) en die moet ik minimaal elke 2 uur weer opnieuw calibreren, zelfs als ik hem niet gebruik en de pc gewoon aan blijft staan, daarnaast is ie mij nooit helemaal goed bevallen.

Nu heb ik al zitten rondkijken naar nieuwe controllers en na eerst op de Xbox 360 gamepad voor pc te zien uitgekomen zit ik nu toch ook weer te kijken naar de Rumblepad 2 (met of zonder draad) en Chillstream beide van Logitech, nu is die eerste natuurlijk op de Playstation gamepad gebaseerd en de tweede op de Xbox gamepad. Ik ben in het bezit van een Playstation 2 dus zou ik waarschijnlijk eerder wennen aan de Rumblepad II, maar ik wil de Chillsteam en Xbox 360 gamepad nog niet gelijk overboord gooien.

Wat ik graag wil is een pc gamepad die ik niet constant hoef te calibreren, die geen veel voorkomende hardware problemen heeft en zoveel mogelijk als een console gamepad aanvoelt. Nu heb ik dus een Playstation 2 en de Dual Action die ook gebaseerd is op de Playstation 2 gamepad maar die voelt in de verste verte niet aan als de playstation 2 gamepad. Nu zullen sommige denken schaf dan een Playstation 3 aan maar die vind ik nog veel te veel kosten voor wat je krijgt, vooral met het erg magere game aanbod op dit moment.

Ik ga de gamepad trouwens vooral voor sportgames gebruiken, dus voetbal, racen, etc.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:50

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Uit de FAQ van dit subforum:
Als laatste gaan ook de topics als 'Wat moet ik kopen?' en 'Is dit een goede configuratie?' op slot. Natuurlijk mag je altijd vragen wat de Tweaker een beter stuk hardware vindt, maar verwacht niet dat wij je hele PC gaan samenstellen.
Kort door de bocht worden dus de topics waar alléén de topicstarter wat aan heeft gesloten.
Bij deze.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.