Toon posts:

Oblivion The Elders Scroll

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan Ovlivion te gaan kopen straks. En heb er een aantal vraagjes over.

Ik heb een tijdje de eerste versie van Oblivion gespeeld maar die liep haperig (het was een gedownloade versie) Ik vraag me af of dit verholpen is met de gekochte versie want hierbij ga ik natuurlijk de nieuste patch update installeren
Systeem high end e6600 oc 8800gts 640mb oc 2 gig geheugen kit 800mhz.
Dus loopt hij nu dan ook haperig met laad processen in het bos ?

Verder heb ik gehoord van mods die het terein en water mooier maken en exta opdrachten.
Welke mods ben ik daar voor nodig ? Ik wil niet langer de download versie 1 spelen omdat ik dit echt een super vet spel vind. En dus in mijn dvd rek moet liggen.

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 18:13

William/Ax3

We are Starstuff

Niet om het 1 of ander maar denk dat je dit beter kan vragen in het volgende topic:

\[PC/X360/PS3] The Elder Scrolls IV: Oblivion deel 13

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Verwijderd

Topicstarter
William/Ax3 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:03:
Niet om het 1 of ander maar denk dat je dit beter kan vragen in het volgende topic:

\[PC/X360/PS3] The Elder Scrolls IV: Oblivion deel 13
Dat topic heb ik gezien. Maar volgens mij mag ik daar niet deze vragen stellen.

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 18:13

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:05:
[...]
Dat topic heb ik gezien. Maar volgens mij mag ik daar niet deze vragen stellen.
Als je nou de moeite neemt zie je in de TS al allemaal mods staan die doen wat jij wilt.

Verder staat er ook een link naar een GPU performence benchmarkje zodat je kan kijken of de resultaten die je nu hebt normaal zijn voor je gpu.

Of te wel wat heb jezelf al allemaal gevonden qua addons?

Waarom denk je dat het aan de minder legaale versie ligt dat je "haperingen" hebt?

Waarom denk je dat de patches dat zouden oplossen?

Wat heb je geprobeerd om het weg te krijgen?

Loopt je geheugen soms vol?

Swapt die op die momenten teveel naar de HD/swapfile?

Klokt je proccessor soms terug op dat moment?

heb je al eens gekeken als je je hardware niet oc'ed hebt wat er gebeurd?

Hoe warm is je proc op die momenten?

Hoe zijn je volt lijnen op die momenten zakken die precies op die happeringen in elkaar of blijven ze constant?

Heb je soms de resolutie + details gewoon veel te hoog staan van wat je vid kaart eigenlijk aan kan? Wat gebeurd er als je die lager zet? Heb je dan nog steeds haperingen?

[ Voor 20% gewijzigd door William/Ax3 op 05-10-2007 14:58 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Verwijderd

Topicstarter
Een hoop dingen wat er niets mee te maken heeft. ik heb Hem nieuw gekocht en Fraps zijn gelijk een stuk hoger. Bij de illegale versie stond v-sync aan en kon ik niet uitzetten. Ik speel nu op ultra high met 4XAA 8XAF HDR aan en alles vol open met een gemiddlede fraps van ongeveer 70 uitschieters naar zo'n 400+- fraps binnen. Met mijn vi-kaart en processor is niet aande hand alles stabiel met een deftige oc. Verder heb ik 2 mods gedownload en nu ook in gebruik.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

Nou probleem opgelost dan lijkt me ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.