[TorrentFlux] Foutmeldingen bij downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
Vorige week TorrentFlux geinstalleerd, ziet er veelbelovend uit! Ik heb echter wat problemen met downloaden.

Eerste torrent download hij prima, maar als ik in TorrentFlux zoek naar een torrent waarvan ik weet dat hij werkt (in Azureus) en hem selecteer:
- Krijg ik de melding van size 0
- Status "DONE", in rode letters en onderstreept
- Bij Estimated time de melding "Download Failed"

In de activity log bij admin komt dan de volgende regel te staan:
'False' '150' '/home/download/torrentflux/.torrents/xxx.stat' user--responsefile '/home/download/torrentflux/.torrents/xxx.torrent' --display

Google geeft me niet veel, als ik naar de website van TorrenFlux ga kom ik uit op een reclamesite (kan dat aan mij liggen?) en ik kan geen helpfiles vinden.

Meer mensen met deze meldingen? mensen die het opgelost hebben?

[ Voor 0% gewijzigd door Zerveza op 05-10-2007 10:31 . Reden: hmm, misschien niet juiste forum ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Geen idee, maar hier hoort het in ieder geval niet thuis.

Aan je environment te zien gok ik dat je bij de buren wilde zijn en juist niet in de Windows-hoek :+
> > > > NOS

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Hoe staan de permissies op de map die je gebruikt om je downloads in op te slaan? Als je kijkt in je settings zie je dat je deze moet chmodden naar 777.

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
domi235 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:15:
Hoe staan de permissies op de map die je gebruikt om je downloads in op te slaan? Als je kijkt in je settings zie je dat je deze moet chmodden naar 777.
dat is gebeurd, het vreemde is dat hij al wel 1 file heeft gedownload, en nu moeilijk doet over de rest.

Kan het iets te maken hebben met het aantal poorten wat ik forward vanaf mijn router? Initieel wil hij dat ik een range van 150 poorten forward, ik heb er maar 2 geforward (moet ze 1 voor 1 forwarden in mijn router)

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Nee, ik heb er een stuk of 5 geforward, en dat werkt prima :)

Hoe heb je torrentflux geinstalleerd? (source / of via distributie?)

[ Voor 37% gewijzigd door domi235 op 05-10-2007 12:34 ]

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
goeie vraag, vriend heeft me geholpen met het opzetten in installeren van mijn ubuntu server / computer. TorrentFlux hebben we wat voor gedownload en geinstalleerd... weet niet of dat source of distributie is.

(goh, wat een slecht antwoord)

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-01 23:39
Ik heb geen enkele poort geforward, en kan ook netjes downloaden.
Torrentflux.com lijkt down te zijn op dit moment..

Verwijderd

Het lijkt erop dat torrentflux niet meer ondersteund wordt door de originele maker. De site is nl. al een tijdje down.

Kijk eens naar torrentflux-b4rt: http://tf-b4rt.berlios.de/

Dit is iemand die ooit een build van torrentflux heeft gepakt en daar op doorontwikkeld heeft. Deze heeft veel meer opties en ziet er gelikter uit. Je kan bv. ook nzb's inladen... werkt wel goed... Gebruik het ook sinds kort.

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:03:
Het lijkt erop dat torrentflux niet meer ondersteund wordt door de originele maker. De site is nl. al een tijdje down.

Kijk eens naar torrentflux-b4rt: http://tf-b4rt.berlios.de/

Dit is iemand die ooit een build van torrentflux heeft gepakt en daar op doorontwikkeld heeft. Deze heeft veel meer opties en ziet er gelikter uit. Je kan bv. ook nzb's inladen... werkt wel goed... Gebruik het ook sinds kort.
Site was ik al eens tegengekomen. Vanavond bezoek ik die vriend die me geholpen heeft met servertje, eens kijken of we wat kunnen hiermee.
Pagina: 1