Vorige week TorrentFlux geinstalleerd, ziet er veelbelovend uit! Ik heb echter wat problemen met downloaden.
Eerste torrent download hij prima, maar als ik in TorrentFlux zoek naar een torrent waarvan ik weet dat hij werkt (in Azureus) en hem selecteer:
- Krijg ik de melding van size 0
- Status "DONE", in rode letters en onderstreept
- Bij Estimated time de melding "Download Failed"
In de activity log bij admin komt dan de volgende regel te staan:
'False' '150' '/home/download/torrentflux/.torrents/xxx.stat' user--responsefile '/home/download/torrentflux/.torrents/xxx.torrent' --display
Google geeft me niet veel, als ik naar de website van TorrenFlux ga kom ik uit op een reclamesite (kan dat aan mij liggen?) en ik kan geen helpfiles vinden.
Meer mensen met deze meldingen? mensen die het opgelost hebben?
Eerste torrent download hij prima, maar als ik in TorrentFlux zoek naar een torrent waarvan ik weet dat hij werkt (in Azureus) en hem selecteer:
- Krijg ik de melding van size 0
- Status "DONE", in rode letters en onderstreept
- Bij Estimated time de melding "Download Failed"
In de activity log bij admin komt dan de volgende regel te staan:
'False' '150' '/home/download/torrentflux/.torrents/xxx.stat' user--responsefile '/home/download/torrentflux/.torrents/xxx.torrent' --display
Google geeft me niet veel, als ik naar de website van TorrenFlux ga kom ik uit op een reclamesite (kan dat aan mij liggen?) en ik kan geen helpfiles vinden.
Meer mensen met deze meldingen? mensen die het opgelost hebben?
[ Voor 0% gewijzigd door Zerveza op 05-10-2007 10:31 . Reden: hmm, misschien niet juiste forum ]