Problemen met Matrox G450

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pablo_p
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-04 09:35
Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb een snel pc'tje gekocht (MSI K7 Pro 2-a + duron 800) met een Matrox G450 DDR. Ik draai Win2k en heb de nieuwste displaydrivers geinstalleerd.
Toch heb ik poblemen met full screen video. Het beeld is dan schokkerig (verversing 4 fps), zelfs in lage resoluties (640x480). Ligt dit aan de combi Via-chipset/G450 of is er iets wat ik hieraan kan doen??

Verwijderd

Die filmpjes die schokken zijn zeker DivX ;-) filmpjes met een horizontale resolutie niet deelbaar door 32?

Als dat zo is, dan is er goed nieuws voor je: binnenkort is er een fix voor verkrijgbaar. Die zal ik hier ook wel posten

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:33
Wat zeker het proberen waard is, is de player BSplay.
Deze neemt veeeeel minder CPU power en kan filmpjes met een multiple of 32 aan, maar neemt dan wel veel CPU. DVDmax kan werken als je in options "enable overlay" aanfinkt.
Oh en als TV-out schokt, er zijn problemen met de PAL-output, daarom neem ik NTSC, maar dat moet je TV aankunnen.

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:44

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:33
Thanks dZeus!:) :) :) Het werk als een trein, ook met G450:) Mediaplayer kan soms crashen in W2k, maar BSplay werkt nu ook voor mij!!!Maar is er eigenlijk een manier om ondertiteling met DVDmax te zien, aangezien die geen overlay gebruiken?
Pagina: 1