Race stuur (bevestigings)

Pagina: 1
Acties:
  • 642 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-02 13:09
Ik kon met de GOT search niet direct een antwoordje vinden , dus verontschuldig mij voor mijn relatief simpele vraag, maar welke race-stuurtjes kan je klemmen op een tafel/bureau met een rand van +/-5cm dikte ? Heeft iemand hier ervaringen mee ?

Ik heb nu een Logitech Formula Force met FFB , maar na het kopen van een nieuw bureau merkte ik dat dit relatief oude stuurtje niet meer paste... goedkoopste oplossing lijkt me nu een nieuw stuurtje te zoeken... en niet een nieuw bureau :+

Update voor de mods : titel bevat een S te veel 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door MPAnnihilator op 05-10-2007 08:24 . Reden: Titel typo ]

Mijn Specs

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

AlexanderB

7800 rpm

zal es opmeter hoe hoog mn trust stuurtje is, die kon eeen redelijk dik blad hebben. nu heb ik een glasplaat als bureau (en speel ik bijna geen race games meer, en heb geen gameport meer, dus 3 dubbel onmogelijk om het ding nog te gebruiken...)

• Eindewege
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

Eindewege

Het beste dorp van nederland

Als je 'n Logitech Wingman Formula Force GP hebt (die rooie): Dan zitten er op die klemmen, waarmee je hem vastzet, blokjes, die je er af kan klikken, zo heb je bijna 10cm. Heb je 'n ander stuur (er bestaan heel wat versies van), dan is het een optie :P

5cm moet toch wel lukken met de meeste stuurtjes, Driving force pro en G25 in elk geval wel.

Van Zeeland dan misschien ??

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-02 13:09
Eindewege schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 08:39:
Als je 'n Logitech Wingman Formula Force GP hebt (die rooie): Dan zitten er op die klemmen, waarmee je hem vastzet, blokjes, die je er af kan klikken, zo heb je bijna 10cm. Heb je 'n ander stuur (er bestaan heel wat versies van), dan is het een optie :P

5cm moet toch wel lukken met de meeste stuurtjes, Driving force pro en G25 in elk geval wel.
Goeie tip , alleen heb ik ook een glasplaat nu ,maar het metalen frame errond is 5cm dik ongeveer. Als je die rubbertje eraf gooit , gaat dat stuurtje misschien makkelijker schuiven ? Ik zal dit deze avond eens bekijken !

Mijn Specs