PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
geen problemen hier hoor.. maareuhh.. Leuven?? Is dat Nederlandse stad/dorp ofzo?
Hebben wij hier in België namelijk ook eentje
edit: firewall voor de hele stad.. dat moet Belgisch Leuven bijna wel zijn!
heeft 'mijn' bedrijfje (als in waar ik werk) nog aangelegd.. geen klachten darover dus pls!
Hebben wij hier in België namelijk ook eentje
edit: firewall voor de hele stad.. dat moet Belgisch Leuven bijna wel zijn!
heeft 'mijn' bedrijfje (als in waar ik werk) nog aangelegd.. geen klachten darover dus pls!
Ik kan beamen dat het niet alleen in Leuven is, maar ook in Geleen, Nijmegen en Hoorn. Ik denk dat het probleem inderdaad isoleerbaar is tot de GoT/Tnet-server.
Maar ach, wat doe je eraan.....
Voeg Eindhoven, Breda en Hoeven ook maar toe als probleemgevallen...
Virussen? Scan ze hier!
Zit zelf in Hoorn, en ik heb nergens last van hoor...Op maandag 12 februari 2001 11:20 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik kan beamen dat het niet alleen in Leuven is, maar ook in Geleen, Nijmegen en Hoorn. Ik denk dat het probleem inderdaad isoleerbaar is tot de GoT/Tnet-server.
Grtz
Vooral op www.tweakers.net heb ik dr last van.. Als ik echter athena.tweakers.net doe gaat het vaak wel goed..
Klopt, ik denk dat die dns switch tussen athena en aphrodite niet goed loopt, zeer regelmatig is www.tweakers.net niet te bereiken, terwijl tweakers.net en bijvoorbeeld gathering.tweakers.net het wel allemaal doen.
Professioneel Hyves-weigeraar
ik kan niet eens op tweakers.net komen! alleen op gathering............
Aphrodite (forum + 1/2 [url="http://www.tweakers.net)"]www.tweakers.net)[/url] en Artemis hebben 't soms wat zwaar. Er is nieuwe hardware besteld om 2 webservers bij te bouwen en een nieuwe RAID controller zodat Artemis onder Linux of Solaris kan draaien met werkende SMP voor MySQL.
Verwijderd
SweetnessOp maandag 12 februari 2001 17:01 schreef Femme het volgende:
Aphrodite (forum + 1/2 [url="http://www.tweakers.net)"]www.tweakers.net)[/url] en Artemis hebben 't soms wat zwaar. Er is nieuwe hardware besteld om 2 webservers bij te bouwen en een nieuwe RAID controller zodat Artemis onder Linux of Solaris kan draaien met werkende SMP voor MySQL.
(Owja .. ponging 1 om dit te posten was "Forum momenteel niet beschikbaar"
Verwijderd
Ik zit in Emmen op breedbandkabel van @home. Maar ook hier kan ik forum soms zeer slecht bereiken.
Als ik inbel met Wish dan heb ik minstens 9 van de 10 keer geen verbinding met T.net (T.net is gewoonweg niet te vinden) en een paar andere sites. Heel vreemd. Ook het alleen intypen van het IP-adres levert hetzelfde probleem.
Dit ligt duidelijk aan Wish.
Wish weet ook niet waar het aan ligt (althans, dat vertellen ze me!)
Op het werk (Eindhoven) heb ik nooit moeite met T.net.
Verwijderd
Hoeft niet perse aan Wish te liggen, ik heb hier (Emmen) pcies hetzelfde probleem, ook met ander ISP's (TMF, HetNet, Wanadoo, WOL).Op dinsdag 13 februari 2001 13:05 schreef Molybdenum het volgende:
Als ik inbel met Wish dan heb ik minstens 9 van de 10 keer geen verbinding met T.net (T.net is gewoonweg niet te vinden) en een paar andere sites. Heel vreemd. Ook het alleen intypen van het IP-adres levert hetzelfde probleem.
Maar geeft niets, ze krijgen weer een nieuw stukkie hardware
ike heb het ook vaker met Wish, als ik dan andere neem (Zonnet of 12Move) werkt alles Perfect,
maar ik gebruik toch liever Wish, downloaden gaat dan sneller!
maar ik gebruik toch liever Wish, downloaden gaat dan sneller!
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Pagina: 1