kapotte videokaart

Pagina: 1
Acties:

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-05 21:44
goedeavond,

toen ik vanavond test drive unlimited opstarte was de beeldkwaliteit niet helemaal om over naar huis te schrijven 8)7
Afbeeldingslocatie: http://img267.imageshack.us/img267/4182/tduerrorjc8.jpg

Ik heb het ook met far cry getest en daar gaf hij op high een heleboel artifacts maar met de details op een lager niveau had ik niks geen problemen.

Nu had ik het idee dat mijn videokaart nu naar de Ati hemel is en volgens een paar kameraden zou dit nog best wel eens kunnen kloppen. Nu wou ik alleen nog maar even vragen aan de kenners hier of jullie dit ook denken.

Om verder geneuzel te voorkomen, ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd nadat dit probleem zich voordeet. en ik heb het ook nog met atitool 3d view geprobeerd maar deze draait "probleemloos".

Hopelijk kunnen jullie mijn conclusie ontkrachtigen want ik werk al bijna elke vrije dag om alleen al in leven te blijven.

system specs:
C2D E6300 @ 2.0 Ghz
Asus P5B
HIS X1950 pro
2048 MB ram

Flickr - Strava

Verwijderd

heb je 3dmark 2006 eens geprobeert,als die daar geen arti"s geeft dan denk ik niet dat je kaart kapot is,vooral niet om dat je op lager instellingen nergens last van hebt,en hoe is het met de temps,zijn die in orde,en wat voor os draai je xp of vista?

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Denk dat hij defect is ja. Zit er een fan op je kaart? Zo ja, draait die nog wel?

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-05 22:50
Zit het pci-e voedings kabeltje goed aangesloten op de kaart? En hoe warm wordt de kaart idle en stressed.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

• GWBoes
idle is de temperatuur 37/32 wat volgens mij redelijk normaal is. Stressed is lastig uitvinden, door een belachelijke driverbug die ati nooit heeft weten op te lossen kan ik de 3d view van atitool maximaal 15 seconden draaien en dan komt hij maximaal rond de 50-55 graden (deze waarde heb ik vooral vanaf mijn G15 afgelezen tijdens gamen vlak voordat de driver crashte).

Flickr - Strava

• GWBoes
en ik draai vista btw

Flickr - Strava

Pagina: 1