Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MS Publisher 2003 en afbeeldingen/foto's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In Publischer 2003 ben ik een homepage aan het maken en daar wil ik afbeeldingen resp. foto's in plaatsen. Als ik de pagina in Publisher in webweergave bekijk zie ik de afbeeldingen resp. foto's. Maar zodra ik deze pagina overzet met ftp verschijnen er in de kaders van de afbeeldingen resp. foto's het bekende rode X.

In de helptekst kan ik geen oplossing vinden en doe ik het volgens mij volgens het protocol wat is aangegeven. Wie o wie weet de oplossing voor mij?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

FTP je je foto's ook over? Doe je dat ook als binaries? Weet je zeker dat je padverwijzing goed is? Kan je een deel online zetten en bekijken in de source waar de images naartoe verwijzen in de source? Als je dat pad overneemt in je browser zie je dan ook het plaatje?

Zoals je ziet een hoop vragen en dat zijn de meest basale vragen. Ik wil je dan ook vragen om al deze vragen zelf rustig uit te zoeken en je topicstart ermee uit te breiden. Krijgen wij die antwoorden niet, dan ga ik dit topic gewoon sluiten. We verwachten wel iets van zelfinzet :)

offtopic:
en je hoeft echt niet drie keer te herhalen dat het om afbeeldingen resp. foto's gaat ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Iets te kort geweest betreffende mijn acties die ik had ondernomen, sorry maar de meest basale zaken had ik gecontroleerd. Inmiddels heb ik een nieuwe pagina gemaakt en nu werkt het wel. Waarom de vorige niet is voor mij een raadsel gebleven.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 22:14

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Misschien heb je sinds het maken van die nieuwe pagina je plaatjes vaak verplaatst? In dat geval zouden de padverwijzingen niet goed zijn geweest.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs