Misschien een domme vraag, maar bestaat er een mogelijkheid in XP om een programma permanent te laten draaien op de achtergrond? (vb zoals een antivirus)
Een beetje verduidelijking:
mijn faxtoestel heeft het onlangs begeven. Ik heb als alternatief een faxmodem geïnstalleerd, maar zou graag willen dat de faxconsole altijd aan blijft staan (m.a.w. dat je deze niet kan uitschakelen).
Ik heb volgende instellingen gedaan:
Mijn vraag:
Kan je in XP een programma zodanig instellen dat dit niet kan afgesloten worden? (Liefst zonder al te veel programmeerwerk)
Of bestaan er betere alternatieven dan de standaard 'Faxconsole' van XP?
Een beetje verduidelijking:
mijn faxtoestel heeft het onlangs begeven. Ik heb als alternatief een faxmodem geïnstalleerd, maar zou graag willen dat de faxconsole altijd aan blijft staan (m.a.w. dat je deze niet kan uitschakelen).
Ik heb volgende instellingen gedaan:
- Wake on Ring aangezet in bios: zodanig start de PC op als er een fax binnenkomt. (De PC valt na 15 min automatisch terug in standby) (De meeste faxtoestellen doen toch automatisch een 2e poging als de 1e mislukt).
- Faxconsole geplaatst onder map 'Opstarten': zodanig dat de faxconsole ook effectief opstart bij het opstarten van de PC
- in Faxconsole: automatisch ontvangen na 4 x overgaan: de telefoon en fax zitten op hetzelfde nummer
Mijn vraag:
Kan je in XP een programma zodanig instellen dat dit niet kan afgesloten worden? (Liefst zonder al te veel programmeerwerk)
Of bestaan er betere alternatieven dan de standaard 'Faxconsole' van XP?