Toon posts:

Problemen met het verbinden met internet met GA-P35C-DS3R!

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ene probleem met mijn nieuwe systeem. Ik heb als moederbord een GigaByte GA-P35C-DS3R, maar krijg mijn internet duidelijk niet aan de praat. Ik heb athome, en ik heb de nieuwste drivers (http://www.gigabyte.com.t...Model.aspx?ProductID=2551 -> 5.674.0807.2007). Dit is op windows XP (normaal gezien heb ik dit soort problemen in Linux ;)) Ik heb de juiste computernaam ingevuld, maar de computer kan geen ip adres krijgen. Ik heb verder op het internet (op een andere computer) geen andere problemen gevonden met het gigabyte moederbord.

Heeft een van jullie misschien een idee waar het aan kan liggen of wat ik nog verder kan uitproberen?

Edit: Om het nog even duidelijk te maken, ik geloof dat het aan het moederbord ligt. Want mijn laptop doet het met dezelfde settings en kabel allemaal uitstekend

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2007 21:38 ]

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Hoeft natuurlijk helemaal niets met je moederbord te maken te hebben alleen omdat je laptop het wel doet.

Wellicht je firewall die vervelend doet?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

En als je een crosslink cable tussen moederbord en laptop legt, kunnen die dan wel met elkaar verbinden :?

Sowieso erg weinig informatie en erg weinig inzet, plus dat totaal niet aannemelijk is dat je probleem echt aan hardware ligt (al dan niet de NIC op het moederbord)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.