Sinds mijn installatie van Vista (MSDN) Ultimate heb ik het vreemde probleem dat als ik een
online muziek stream speel van bijv. www.nederland.fm, radio538.nl of anderen dat het geluid
van zeer slechte kwaliteit is en dat er veel lags in zitten.
Als ik gewoon lokaal *.mp3 files afspeel of een audio CD dan heb ik nergens last van.
Ook in games (online of lokaal) heb ik geen last van geluid wat niet klinkt.
Als test heb ik net een paar flash filmpjes met geluid laten spelen, maar ook dit loopt
prima. Tot mijn verbazing geeft het geluid op youtube.com ook geen problemen.
Ik heb mijn netwerk adapter op half en full duplex gezet maar dat maakt geen verschil,
nu lijkt me ook sterk dat het daar aan ligt want dan zouden ook andere online streams
problemen moeten geven.
Ik heb net WMP opnieuw geinstalleerd, ook versie 10 al geprobeerd maar dit met hetzelfde
probleem, ik ga zo eens testen hoe het online streamen in winamp (shoutcast) gaat.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen???
online muziek stream speel van bijv. www.nederland.fm, radio538.nl of anderen dat het geluid
van zeer slechte kwaliteit is en dat er veel lags in zitten.
Als ik gewoon lokaal *.mp3 files afspeel of een audio CD dan heb ik nergens last van.
Ook in games (online of lokaal) heb ik geen last van geluid wat niet klinkt.
Als test heb ik net een paar flash filmpjes met geluid laten spelen, maar ook dit loopt
prima. Tot mijn verbazing geeft het geluid op youtube.com ook geen problemen.
Ik heb mijn netwerk adapter op half en full duplex gezet maar dat maakt geen verschil,
nu lijkt me ook sterk dat het daar aan ligt want dan zouden ook andere online streams
problemen moeten geven.
Ik heb net WMP opnieuw geinstalleerd, ook versie 10 al geprobeerd maar dit met hetzelfde
probleem, ik ga zo eens testen hoe het online streamen in winamp (shoutcast) gaat.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen???
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.