Hallo beste tweakers.
Laatst heb ik een boek besteld ( Windows server 2003 voor dummies
) en heb ik pas binnen gekregen. Ik zou graag een VPC willen hebben met Win server 2003 erop. Nu heb ik hier een CD van win 2003 server, maar krijg hem niet geboot in VPC. Select boot device of iets dergelijks verschijnt er.
Voor dat ik die melding krijg, is hij een hele tijd aan het zoeken naar DHCP. Is dit normaal? Na een tijdje lukt het niet, en krijg ik daarbij ook een error over een boot file oid dat mist.
Nu dacht ik dat het misschien aan de CD lag, en heb ik met MagicISO een iso image gemaakt van de CD. Als ik in VPN nu kies voor Capture image, en ik selecteer de ISO, dan maakt dat geen verschil. Hij blijft met de melding komen dat hij geen boot device kan vinden.
Heeft iemand misschien een idee wat het kan zijn?
Groetjes,
André
Laatst heb ik een boek besteld ( Windows server 2003 voor dummies
Voor dat ik die melding krijg, is hij een hele tijd aan het zoeken naar DHCP. Is dit normaal? Na een tijdje lukt het niet, en krijg ik daarbij ook een error over een boot file oid dat mist.
Nu dacht ik dat het misschien aan de CD lag, en heb ik met MagicISO een iso image gemaakt van de CD. Als ik in VPN nu kies voor Capture image, en ik selecteer de ISO, dan maakt dat geen verschil. Hij blijft met de melding komen dat hij geen boot device kan vinden.
Heeft iemand misschien een idee wat het kan zijn?
Groetjes,
André