Ervaring processors kopen via Ebay?

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

• DDC
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 12:05
Hallo

Heeft een van jullie ervaring met het kopen van processoren via ebay. Heb een x6800 gevonden voor 280 euro (nu kopen optie) is dit betrouwbaar. Er staan ook QX68x0 op vanaf de 400 euro nu kopen. Als je iets koopt en overmaakt, maar je ontvangt niks, heb je dan volgens de wet nog recht op je geld of goederen?\

Groetjes Tim

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
DDC schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 20:39:
Hallo

Heeft een van jullie ervaring met het kopen van processoren via ebay. Heb een x6800 gevonden voor 280 euro (nu kopen optie) is dit betrouwbaar. Er staan ook QX68x0 op vanaf de 400 euro nu kopen. Als je iets koopt en overmaakt, maar je ontvangt niks, heb je dan volgens de wet nog recht op je geld of goederen?\

Groetjes Tim
Staat er in de ebay regels niks over verkopen en niet ontvangen?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Via PayPal kun je binnen 30 dagen geld terugkrijgen bij trouble

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

Je hebt de kopersbescherming als je betaald met paypal.
Als die kopersbescherming er is staat dit bij de link vermeldt, wat deze bescherming inhoudt kan je prima via ebay en paypal vinden.

Wat de betrouwbaarheid van de verkopers betreft, daar kunnen we niets over zeggen.
Maar waarom denk je dat je elkaar op ebay kan beoordelen?? Gewoon de beoordelingen van andere kopers lezen en je mening opmaken.

• Hardware Junk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-05 01:15
Koop normaal gesproken mijn Opteron CPU's in Amerika, in dit kikkerlandje verkopen ze nauwelijks iets.

En zoals aangekaart: gebruik Paypal

2240 Wp oost + 3300 Wp west + 2KWh accu + 1800 Wp zuid

• Mainuser X
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-08-2025
Ik koop ook wel eens wat van ebay altijd paypal gebruikt. Ooit is er iets niet aangekomen bij mij van een ik kreeg binnen twee weken mijn geld terug. Echt top. Maar wel altijd communiceren via ebay zodat je wat achter de hand als het niet goed gaat. Gebeurt niet vaak hoor ik heb 100 transacties gedaan en een ging er fout.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is totaal geen technische vraag, dus hoort het in Stuffis Generalis thuis. Helaas heeft TS nog geen toegang daar, dus heeft moven weinig zin. Op slot dus.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.