Toon posts:

Stats programma voor Windows XP?

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een licht programmatje die voor mij alles bijhoud, denk hierbij aan; uptime, CPU usage, memory usage, et cetera. Het zou natuurlijk handig zijn als dit gewoon netjes in de tray komt te staan, en weinig performance van mijn PC snoept.

Ik heb vandaag zitten Googlen, maar kon niet echt wat vinden. Weten jullie wat? :)

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-07 13:22
Heet dat niet Windows Taakbeheer? :+

Die heeft alle functies die je net benoemd.. Behalve dat er een duidelijke geschiedenis van wordt bijgehouden.. maar waarvoor heb je dat nodig?

• 3ssen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
misschien dat statbar iets is.

die kan ook nog eens winamp besturen. en je kan hem zelf indelen hoe je wilt.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb vandaag zitten Googlen, maar kon niet echt wat vinden. Weten jullie wat? :)
Ik geloof er weinig van; als je had gezocht op uptime cpu memory dan had je zowel statbar als winbar gevonden; waarmee je een aardig begin hebt :) Ik stel voor dat je, zoals in Policy: Alle regels die op het forum gelden beschreven, gewoon eerst even zoek alvorens je een topic start

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.