Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Powerpoint probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 2.496 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond allemaal,

Sinds gisteravond krijg ik continu een foutmelding wanneer ik een bepaald powerpoint bestand probeer te openen. Dit heb ik op 2 pc´s uitgeprobeerd, 1 met Office 2003, en 1 met office 2007, en bij beide systemen krijg ik de volgende foutmelding:

Kan het overzicht uit C:\Users\gebruiker\desktop\presentatie MOVE.pwp.ppt niet lezen. Het tekstconversie programma voor dit bestandstype is niet geïnstalleerd.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Alvast bedankt voor de reactie's.

Verwijderd

Kon je dit bestand eerder wel openen?

Verwijderd

Topicstarter
Eerst heb ik het gemaakt(een gedeelte), toen opgeslagen en office afgesloten. Paar uur later wou ik het weer openen, en toen kreeg ik die melding

Verwijderd

Probeer een .PWP. uit de bestandsnaam te halen.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 17:32

Gé Brander

MS SQL Server

Wat is een pwp bestand? Kan het zo zijn dat iemand een pwp bestand gerenamed heeft naar ppt, door dat er achter te zetten?

Er zijn mensen die denken dat je een .txt bestand in een Word bestand kan omzetten door simpelweg de extensie te wijzigen naar .doc. 8)7

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• ustoopia
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:10
Hier precies hetzelfde probleem. Verschillende extensies geprobeerd. Bestand is door iemand uit de UK met Office 2003 aangemaakt en ik wil het openen met Office 2003. Google bracht me als eerste naar deze pagina. Schijnbaar komt het niet vaak voor dit probleem.

• Ideke
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-10-2008
Ook ik heb sinds vanmorgen precies hetzelfde probleem. Heeft iemand het inmiddels opgelost?
Gisteren de hele avond aan de presentatie gewerkt en geen enkel probleem.
Alvast bedankt.
;(
Pagina: 1