KartRider blue screen error/pc restart :(

Pagina: 1
Acties:

• Ethnic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11 15:59
Ik speel dit spel nu al 2 dagen lang.

Nadat een potje klaar is en ik de top3 spelers ga zien. loopt mn pc vast. krijg ik blauwe scherm te zien. en daarna gaat het vanzelf restarten. (de kans om die blauwe scherm te lezen krijg ik niet)

Dit restarten gedoe gebeurt vaak (soms restart het niet)

Ik heb de nieuwste directx en de nieuwste driver voor mn videokaart etc...

Ik gebruik nod32 als beveiliging.

Alvast bedankt voor het helpen. (opnieuw downloaden en installeren heb ik ook geprobeerd, maar dat verbeterde het ook niet)

Verwijderd

Even er van uit gaan dat je windows XP draait:

Ga eens naar deze computer > eigenschappen > geavanceerd > opstart en herstelinstellingen
en dan bij "De computer automatisch opnieuw opstarten" het vinkje uitzetten, op deze manier blijft je blue screen staan, en kan je hier vertellen wat die voor meldingen geeft.

Vermeld even je OS en hardware.

Schakel ook nod32 even uit en kijk of dit helpt

• Theft_eXP
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-04-2023
Ik krijg ook een BSOD bij het starten van Kartrider.... terwijl ik met andere spellen geen problemen heb. iemand een idee? BSOD geeft zelf geen nuttige informatie

AMD3200+ 2048MB ATI 9800XT

Verwijderd

Theft_eXP schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:10:
Ik krijg ook een BSOD bij het starten van Kartrider.... terwijl ik met andere spellen geen problemen heb. iemand een idee? BSOD geeft zelf geen nuttige informatie

AMD3200+ 2048MB ATI 9800XT
Een BSOD geeft altijd nuttige informatie

• Theft_eXP
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-04-2023
In dit geval alleen dat de computer een fout is tegengekomen en dat ie moet worden afgesloten.
Enige wat ie verder nog doet is een geheugendump maken. Als er een duidelijke fout bijzat kon ik er zelf ook nog wel wat mee.. maar helaas :(

herinstallatie / opnieuw downloaden geeft geen verschil