Aerocool Streamliner case fans ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• Donster
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-12-2025
Ik ben aan het afzoeken maar zowel op tweakers als op anderre sites staan geen gebruikers ervaringen over de 140mm Aerocool Streamliner case fans..
Vooral nu ze ook de Silver Lightning Fans hebben , vraag ik me sterk af welke van beide het stilste is.

Ik ben echt opzoek naar STILLE 140mm fans , dus daar gaat het me hierbij hoofdzakelijk om.

Zijn er hier mensen die ervaringen met de Streamliners of eventueel Silver Lightnings hebben hebben? .. .. zoals al gezegt kan ik nergens geen gebruikers ervaringen hierover vinden..
Ben ook benieuwt of 1 van deze beide ( eventueel) goed te doen is met een fancontroller ..

De factory dba's die zeggen me niet veel ( heb vaker fans gehoord die als stil geclaimed waren.)

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Donster schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:42:
Ik ben aan het afzoeken maar zowel op tweakers als op anderre sites staan geen gebruikers ervaringen over de 140mm Aerocool Streamliner case fans..
Vooral nu ze ook de Silver Lightning Fans hebben , vraag ik me sterk af welke van beide het stilste is.

Ik ben echt opzoek naar STILLE 140mm fans , dus daar gaat het me hierbij hoofdzakelijk om.

Zijn er hier mensen die ervaringen met de Streamliners of eventueel Silver Lightnings hebben hebben? .. .. zoals al gezegt kan ik nergens geen gebruikers ervaringen hierover vinden..
Ben ook benieuwt of 1 van deze beide ( eventueel) goed te doen is met een fancontroller ..

De factory dba's die zeggen me niet veel ( heb vaker fans gehoord die als stil geclaimed waren.)
Moet het echt per se 140mm zijn? Lijkt me slimmer om 120mm te nemen, dat is een veel gebruikte maat en dus ook veel verschillende fans, 140 zie je amper.

• Rangourthaman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-11-2022
ik heb er net 4 besteld (streamliners) dus als je even wacht heb ik antwoord voor je.
bassie schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:58:
[...]

Moet het echt per se 140mm zijn? Lijkt me slimmer om 120mm te nemen, dat is een veel gebruikte maat en dus ook veel verschillende fans, 140 zie je amper.
en daar moet verandering in komen ;)

• Donster
Ik kijk uit naar je ervaring.

Verwijderd

Ik heb ze in mn Coolermaster Cosmos zitten (bovenste 2 fans). Zijn stil en verplaatsen veel lucht.

• Donster
Wat is stil? , hoor je ze nog een beetje of moeten je oren echt tegen de kast wil je wat horen :D

Oftopic:
Ik heb zelf trouwens ook een Cosmos.

Verwijderd

Je moet je oren echt tegen de kast aandrukken. Verplaatsen enorm veel lucht en zien er vet uit.
Vette kast he die cosmos.

• Donster
Off topic:
Ja de Cosmos is echt vet! , Enige minpuntje ervan vond ik dat je nog wat gedoe moet doen als je een floppydrive er in wilt zetten , maar dat is dan ook alles.

On topic:
Ik ga de Aerocool Streamliner fans halen .. als ze echt zo stil zijn is dat prachtig :D

Vraag me wel af of ik in de Cosmos niet nog 1 140 mm kan plaatsen..
Bovenin is gemaakt voor 2x 140mm , maar denk jij dat je onderin ipv van de intake ook een 140mm kwijt kan? - De streamliners worden tenslotte met een 120 naar 140 mm ombouw geleverd.. zou het lukken in de Cosmos? ( jij kan het zien je hebt ze er in :D)

Verwijderd

Ik zou onderin die 120 mm gewoon laten zitten. Heb ook een beetje op het net gezocht of ik die evt kon vervangen door een 140 maar dit is niet mogelijk. De 120 mm doet zn werk goed. Ik zou je wel adviseren om een 120 mm fan erbij te kopen en die bij de harddisk tray te plaatsen.

• Donster
Goodies zijn besteld :D , Ik zat nog te denken ,Ik heb bij de standaard Cosmos fans nog geeneens de tussenkabeltjes erop zitten .. dus die fans kunnen ook nog stukje stiller daarmee :D

Ben benieuwt hoe het gaat klinken' en eruit zien .. kga mijn kast opnieuw bedraden ( heb hem net dus had hem vrij snel even aangesloten) in zijn geheel met die mooie blauwe fans gaat het denk ik toppie worden .. kan niet wachten :D

PS, Bedankt voor je reply's
Pagina: 1