Toon posts:

AARRGG!! wat vinden jullie?! Please respond fast!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
AARGGG ik krijg net van intercom een zooi onderdelen afgeleverd die ik wel besteld had maar later had laten cancellen omdat mij verteld was dat zowat nix op voorraad was en alles te lang zou gaan duren! Nu hebben ze net toch een paar onderdelen geleverd en wat blijkbaar niet te leveren was vervangen door vergelijkbare onderdelen!!

Zo is de Celly 566 (305,-) die ik had besteld vervangen door een Celly 600 (365,-) !! En die 365 moet is er voor gerekend ook, dus geen meevallertje wat dat betreft! Moet ik dit maar accepteren en het beste ervan maken? Heb namelijk gehoord dat de kans een stuk kleiner is om een 600 op een fsb van 100 te laten draaien dan een celly 566! Dus dan zou het max van die 600 slechts 750 mhz zijn ipv de 850 die gegarandeerd gehaald kan worden met een 566!! Die 566 is nog makkelijk te krijgen in andere zaken heb ik al nagevraagd dus dat is het probleem niet. Iemand ervaringen met die 600??

En dan nog iets wat anders is dan ik besteld had! Had een Elsa ErazorX GeForce SDR besteld (375,-) en er is nu een Guillemot 3D Prophet SE (!!??)afgeleverd ! (340,-) Moet ik dit maar zo laten?? Want ik hoorde dat die SE versie niet zo best is en een SDR veel beter presteert!? Die Elsa is in retail uitvoering bij Xenon verkrijgbaar voor 365,- dus eigelijk lijkt me dat aantrekkelijker, of niet??
Wat moet ik nu doen?? Snel uw meningen graag!! Dan kan ik vandaag of morgen snel bellen om evt. nog dingen te cancellen dus!
Bedankt!

Verwijderd

De Celeron 600 kan in principe ongeveer net zo hard als de 566 . Ik weet niet wat voor mobo je hebt , maar als je geen FSB's tussen de 83 en 100 hebt , kan het wel eens zo zijn dat je terugvalt van 9x100 naar 9x83=747 en dat is wel minder . Wat betreft de Geforce , dat is gewoon kut . Mijn reactie zou zijn gelijk terugsturen en ergens anders bestellen .

Verwijderd

Mee eens: Die 3D Prophet SE *METEEN* terug! Zit traag geheugen op, en presteert lang niet zo goed als andere Geforce-kaarten.

Celeron kan ik je niet mee helpen; dont know.

Verwijderd

Topicstarter
Aha ok perfect bedankt mannen! Die Guillemot gaat in ieder gavel terug dus. Die Cel 600 ook denk ik. Ik heb inderdaad geen fsb tussen de 83 en de 100....heb een Abit BE6 en niet die 2e versie waar dat dus wel mee zou kunnen!

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

Als je iets hebt besteld, en later uitdrukkelijk hebt laten Cancellen omdat ze leveringsproblemen hebben, dan mogen ze van mij die shit houden.

Als ik jou was zou ik het dus niet accepteren, en ergens anders je "bestelde" hardeware halen.

Ze zullen het wel niet leuk vinden, en zullen ook zeggen dat ze niet op de hoogte waren van de Cancelling, maar als jij zeker weet (en dat weet je) dat je hebt geannuleerd dan is het toch zo.
Maar wanneer heb je het geannuleerd, is het dagen of weken geleden.

Mzzl Diamon

/edit/
weet je ook nog de naam van de persoon bij wie het hebt afgemeld
/edit/

And The Only One

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Het is wanprestatie als ze andere artikelen leveren dan je besteld heb. Gewoon de hele zooi terugsturen en een andere leverancier nemen. Als ze je annulatie 'vergeten' en daarna ook nog andere spullen leveren is het daar zo'n zootje dat je daar geen zaken mee wilt doen.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Pagina: 1