Powerpoint 2007 biedt veel mooi's om snel een gelikte powerpoint te maken. Mede door het gebruik van SmartArt. Zo heb ik de SmartArt -> Cyclus -> Tandwielen toegevoegd. Deze wordt standaard met drie tandwielen op de dia getoond. Maar nu wil ik graag een vierde toevoegen, maar ik kan er maar niet achter komen hoe dit moet. Misschien is de nieuwe menustructuur van de 2007 reeks mij nog niet helemaal duidelijk en kunnen jullie mij op weg helpen.
Ik ben er net ook mee aan het sleutelen geweest, echter volgens mij zit het hem in de layout van de shape als je namelijk op enter ramt in het vak waar je de tekst kunt wijzigen krijg je wel een nieuwe bullet maar komt er aan de rechterzijde geen tandwiel bij.
Help zegt vervolgens als beschrijving dat het bij een dergelijke shape noodzakelijk is om naar een layout te switchen die niet gelimiteerd is.
Help zegt vervolgens als beschrijving dat het bij een dergelijke shape noodzakelijk is om naar een layout te switchen die niet gelimiteerd is.
alternativ
Conclusie is dus dat het niet kan?Alternativ schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:04:
Ik ben er net ook mee aan het sleutelen geweest, echter volgens mij zit het hem in de layout van de shape als je namelijk op enter ramt in het vak waar je de tekst kunt wijzigen krijg je wel een nieuwe bullet maar komt er aan de rechterzijde geen tandwiel bij.
Daar mag iemand anders zijn licht op laten schijnen ik ben er niet uitgekomen, ik geloof dat die 3 vaste radars fixed zitten in de vorm uiteindelijk kun je een radar ook niet copy pasten dus ik ben er bang voor.
alternativ