Losse opmerkingen nieuwe Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Loeki
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-05 22:12
Hallo allemaal,

Vandaag een beetje aan het rondrommelen geweest met Pricewatch, en de vernieuwde versie is best OK!

Ik zou alleen natuurlijk hier niet posten als ik er niet een paar ideetjes over had:
  • Er bestaat niet zoiets als een "SSI" Form Factor. Het Server System Infrastructure is een organisatie die o.a. de CEB en EEB specificaties publiceert.
  • EEB staat overigens niet tussen de form factors
  • Er staan nogal wat vouden fouten in de specs. Vrijwel elk Xeon 5000-bord waar ik naar op zoek was heeft compleet verkeerde specs staan. Alleen de "D-Sub" connector klopt zo ongeveer :-)
  • (Misschien) is het handig om bij de poorten ook S/PDIF in en uit, optisch en coaxiaal te vermelden. Ik ken een paar mensen die hier specifiek hun producten op uit (willen) zoeken.
  • Op de een of andere manier zou het misschien OK zijn om het verschil tussen aanwezige en potentiële (aansluit)mogelijkheden weer te geven.
    Veel moederborden hebben bijv. standaard 4 USB 2.0 poorten achterin, maar hebben interne connectors voor nog een paar meer.
  • Bij serverborden zou het cuhl zijn om ook iets op te nemen over de mogelijkheden tot beheer op afstand, bijv. IPMI/ALOM/SOL mogelijkheden.
Gewoon ff mijn 5 centjes :-) Dank u voor de aandacht

Ronald

Nexus Breeze 500, Asus P5N32-E SLI Plus, Intel C2D E6600, Corsair TWIN2X2048-8500C5D Dominator, 2x320GB Seagate Barracuda 7200.10 SATA, 2xNexus Drive-A-Way, LiteOn LH-18A1P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Zoals je wel kan raden is het nogal "work in progress". Maar de foute specificaties kan je sinds kort zelf helpen corrigeren d.m.v het 'Productmeldpunt', de link daarnaartoe vindt je naast de prijslijst van een product.

De wijzigingen komen niet direct live, maar het gaat wel een stuk sneller als gebruikers op die manier meehelpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Loeki
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-05 22:12
Ik zag 't, ik ben al aardig aan het rondviolen geweest zoals je o.a. bij de S771 borden kunt zien
:)

Toch zou 't wel beter zijn als jullie de info leeg lieten ipv foutieve info neerzetten IMHO

En wat het gros van de S771 borden betreft kan "SSI" 1:1 vervangen worden voor "EEB"

Succes ermee en bedankt voor een fantastische tool! 8)

Nexus Breeze 500, Asus P5N32-E SLI Plus, Intel C2D E6600, Corsair TWIN2X2048-8500C5D Dominator, 2x320GB Seagate Barracuda 7200.10 SATA, 2xNexus Drive-A-Way, LiteOn LH-18A1P