Hoi ik heb een 3Com Netwerk kaartje en ik krijg het nier voor elkaar om hem werkend te krijgen op mijn Noname Switching HUB iemand hier ervaring mee bekent hiermee
Hmm.. klinkt me bekend in de oren.. hier op me werk hebben we ook zoiets gehad. Sommige bakken met een 3com kaart konden niet goed overweg met een cisco switch.
We hebben die bakken toen maar aan een 3com hub gehangen.
Helaas niet echt een oplossing voor jou...
We hebben die bakken toen maar aan een 3com hub gehangen.
Helaas niet echt een oplossing voor jou...
Acorn BBC B [ 65C02@2MHz; 32k RAM; Solidisk Sideways 128k; Solidisk 1770 ADFS; Econet ]
Vaak werkt het wel weer als je het kaartje niet de snelheid zelf laat detecten, maar hard op de gewenste snelheid instelt, de auto-detectie hiervan wil nog wel eens foutgaan. Zet dan ook het kaartje even in half-duplex, want ook die auto-detectie wil nog wel eens wat vaag doen.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Heb ik helaas allemaal al een keer geprobeerd ik krijg een enorme buffer underrun op mijn 3 com kaart
Ik heb ook het zelfde gehad, maar was opgelost na het setten van de speed en halfduplex i.p.v. beide settings op auto.
Misschien is je NIC niet helemaal jofel, is altijd nog een mogelijkheid.
Misschien is je NIC niet helemaal jofel, is altijd nog een mogelijkheid.
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Ik heb nog even verder gekeken ontvangen vann 100 naar 10 gaat gaat sturen van 10 naar 100 niet (3Com is nu 10 heb ondertusen gewoon alllles vv door 100 MB
Verwijderd
Dit probleem had ik ook met een naamloze switch, tussen twee 100 mbit 3com kaarten haalde hij maar 2mbit. Ik kon gelukkig nog die switch terug kunnen brengen en mijn geld terug krijgen. Heb nu een 3com switch, nu zijn de problemen opgelost. Maar wat je kan proberen is gewoon beide kaarten van de auto afhalen, en hardhandig instellen op 100 Mbit full duplex. Misschien dat hij het dan wel doet. Anders ligt het gewoon aan die naamloze hub van je. Probeer desnoods een andere kabel.
Vindt snelheid ook niet echt lekker van 100 naar 100 haal ik maar iets van 2 MByte
Pagina: 1