Toon posts:

Wide screen rekt fotos uit.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
ik heb eindelijk een wide screen monitor (Samsung 206) op mijn nieuw systeem (C2D 6750, Gforce 8600 GTS) dat draait op Vista. Hoe en vooral WAAR moet ik de settings veranderen zodat alles niet uitrekt. Ik vind geen enkele resolutie die niet wide screen is. Vooral fotos zijn niet te bekijken. Ben geen grote kenner en zeker niet van Vista.

Poor old Gill.

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
Welke resolutie draai je nu, en wat is de native resolutie van je scherm?
Op deze manier kunnen wij ook alleen maar raden naar hetgeen je nu bedoeld.

Verwijderd

ik had dit probleem eerst ook, je kunt dit veranderen door naar het bureaublad te gaan, rechtsklikken, onderaan (aan persoonlijke voorkeur aanpassen), weer onderaan (beeldscherminstellingen), en je krijgt de resoluties. ik heb ook een widescreen, en bij mij staat hij op 1280 X 768 pixels. nooit last van vervormingen gehad.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op welke resolutie gebruik je het scherm nu? Je moet 1680*1050 instellen, dat is de native resolutie van het ding.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

De native resolutie van een 206BW is 1680x1050, zet 'm daar eens op? Dan zal het wel beter gaan. :)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
mercikes, zal het vanavond eens uittesten.

• brutalbasterd
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-07 16:21
Installeer dan ook gelijk de drivers van de monitor, dan weet je zeker dat je 1680*1050 ook kunt selecteren.

This message was deleted

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb voor een 206BW nog nooit drivers nodig gehad, en het ding heeft al aan heel wat videokaarten gehangen onder heel wat besturingssystemen,

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

brutalbasterd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:28:
Installeer dan ook gelijk de drivers van de monitor, dan weet je zeker dat je 1680*1050 ook kunt selecteren.
Drivers van zijn videokaart dus.
Pagina: 1