Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

SMS geheugen van Samsung E200 uitbreiden met MiniSD*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wellicht een vreemde vraag, maar wanneer ik een miniSD kaart in mijn Samsung e200 stop kan ik dan automatisch meer smsjes in m'n inbox kwijt of staat dat los van elkaar?

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 04-10-2007 17:55 . Reden: Aanhef en groeten niet nodig ]

• Ronald_stage
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:31

Ronald_stage

wat kan je hier nog zeggen

zou kunnen dat hij ze op je mini-sd aan op wil slaan maar dat dat niet gaat om wat voor reden dan ook. kijk eens in het boekje naar de mogelijkheden en de mogelijke instellingen en probeer ze eens zou ik zeggen.

P.S. je topic titel is niet echt duidelijk

• verleemen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
(overleden)
JEEES, hoeveel smsjes krijg jij wel niet? dat zijn miljoennen smsjes op zo n sd kaart...volgens mij heeft je telefoon standaart al ruikte voor duizenden. als dat neit t geval is , dan gebruikt je telefoon een ander geheugen voor die opslag, bv in je simkaart, en dan helpt een mini sd kaart ook niet. Wat je dan wel kan is je fotos en videos daar op opslaan.

The freedom of saying E=MC3

Verwijderd

Topicstarter
Haha, nee zoveel stuur ik inderdaad niet. In de inbox van m'n telefoon kunnen 200 berichten en op de simkaart 25. Die 200 zit je vrij snel aan uiteraard. Iedere keer als ik nu een smsje ontvang moet ik eerst een oude verwijderen om 'm te kunnen openen. Erg vervelend is dat, vandaar dat ik wilde uitbreiden.

Blijkbaar heeft een Sd kaart daar dus niets mee te maken. Heb de handleiding van de telefoon er wel eens bij gepakt, maar kon op dat moment niets vinden. Zal dat nog eens doen...

Jammer.

Ps. Inderdaad een vreemde topictitel. Excuus.

Verwijderd

bij mijn telefoon kan ik dat instellen waar ik ze op wil slaan, dus misschien kan dat bij jou ook. maar gaat er in jouw telefoon een mini SD? gaat in telefoons niet altijd een micro SD?

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11 10:36
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:40:
bij mijn telefoon kan ik dat instellen waar ik ze op wil slaan, dus misschien kan dat bij jou ook. maar gaat er in jouw telefoon een mini SD? gaat in telefoons niet altijd een micro SD?
In de mijne gaat mini SD. (Qtec 9100)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik bedoel inderdaad mircoSD. Suf.

Handleiding nog eens nagelezen, niets kunnen vinden. Samsung zelf ook maar even gemaild. Zal vast over een week antwoord hebben.

In m'n telefoon heb ik namelijk ook niets kunnen vinden. Wordt alleen gesproken over geheugenstatus en verder niets.
Pagina: 1