Welk processor / moederbord combinatie is goed om te kopen? en is er al voor AMD een dual systeem te verkrijgen? want ik heb eigenlijk liever AMD als intel... (GEEN flamebait!!)
thanks
thanks
Verwijderd
One of the animals has left its cage today.
Asus heb je niet in dual voor 450,-Op dinsdag 13 februari 2001 09:59 schreef DS-Meef het volgende:
En voor een Intel, welk moederbord is het handigst om te kopen?
Asus vind ik altijd wel okay
maar welke van de asus plankjes is het handigst om te nemen voor dual intel ?
Voor dat geld kun je toch beter een AMD 1.2 GHZ kopen (single)?Op maandag 12 februari 2001 10:34 schreef hetnet het volgende:
2x P3 700 a FL 459,- en dan nog een dual mobo van ogeveer FL 450,- ....heb je onder de 1500,- piek gaaf systeempie.
En voor AMD dual ja niemand weet waneer de mobo's komen.
Ik heb het idee dat jij het nut van een DUAL-PROCESSOR systeem niet echt begrijpt.Op dinsdag 13 februari 2001 10:32 schreef Bigfoot72 het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je toch beter een AMD 1.2 GHZ kopen (single)?
Nee, niet echt. Waarom zou je een dual systeem verkiezen boven een single CPU die twee keer zo snel is? Terwijl veel applicaties niet optimaal gebruik kunnen maken van 2 CPU's tegelijkertijd.Op dinsdag 13 februari 2001 10:43 schreef Serum het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij het nut van een DUAL-PROCESSOR systeem niet echt begrijpt.
En als je die server nu nodig hebt voor applicaties die dat wel kunnen ?Op dinsdag 13 februari 2001 11:00 schreef Bigfoot72 het volgende:
Terwijl veel applicaties niet optimaal gebruik kunnen maken van 2 CPU's tegelijkertijd.
En als het niet voor belangrijke zooi is kan je dus ook nog OC-enOp dinsdag 13 februari 2001 11:12 schreef Serum het volgende:
[..]
En als je die server nu nodig hebt voor applicaties die dat wel kunnen ?
Daarom is er dus DUAL.
Verwijderd
Moet je toch maar eens achter een Dual systeempie gaan zittenOp dinsdag 13 februari 2001 11:00 schreef Bigfoot72 het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Waarom zou je een dual systeem verkiezen boven een single CPU die twee keer zo snel is? Terwijl veel applicaties niet optimaal gebruik kunnen maken van 2 CPU's tegelijkertijd.