Welke tobo-indeling is dat precies?
* Wim Leers wilt ook QWERTY (typt op AZERTY tobo's maar met U.S. International ingeschakeld), maar wilt niet de verkeerde kopen...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welke tobo-indeling is dat precies?
timcooijmans schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:20:
OMG"With Stupid" betekend dat hij het ook vind
On Internet forums, posting this phrase is used for mocking the previous poster who said something ridiculous.
Verwijderd
Dude.. ontzettend OFFTOPIC.. kap met die opmerkingen en laten we het over coole setups hebben. Ik ga vandaag mn kamer opruimen en ook maar eens een fotootje schieten
Zie hier je antwoord[b][message=28923040,noline]
...
Maar even ontopic; t valt me op dat jullie allemaal zo een net opgeruimd bureau hebbenGebeurt dat automatisch bij de aanschaf van een Apple, of....
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:29:
[...]
... Ik ga vandaag mn kamer opruimen en ook maar eens een fotootje schieten
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Bedankt! Ik heb een nieuwe achtergrond
Okidokiedawuss schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:37:
<insert this thread is worthless without pics.gif>
[ Voor 12% gewijzigd door Osxy op 19-10-2007 11:00 . Reden: sigh .. te laat :P ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 14:48 ]
Verwijderd
Het is het knopje dat eruit ziet als een soort ENTER in een schermpje. Het gaat inderdaad van DVI naar VGA.. best handigVerwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:48:
@ Snort:
Is dat de Samsung 205bw??
en hoe doe je dan switchen tussen MacOS en Windows eigenlijk? 'gewoon' switchen tussen vga en dvi? dan kan ik dat waarschijnlijk ook met mijn Samsung 203b![]()
Ik zit er aan te denken om het een keer te testen... maar als het bij jou op die manier werkt, werkt t 90% zeker bij mij ook... hoop ik
edit = typo
Mjah.. ik gebruik nu nog gewoon het toetsenbord van de macbook, en heb een speciale muis voor beide. Het knopje is dan op zich wel fijn,.. zet ik de macbook voor me en dan heb ik 2 schermen.justinb81 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:50:
Ik heb ook zo'n handig knopje op mijn monitor, maar hoe schakel je de muis en keyboard over?
met een losse KVM switch dat je monitor knopje eigenlijk overbodig maakt?
Ik zit namelijk ook met dit dilemma, ik heb een Macbook op DVI en een Powermac op VGA die ik met de monitor overschakel. Maar dus wel 2x tobo en muis.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 14:53 ]
Probeer Synergy hiervoor. Dan kom je aardig dicht bij je ideale setup. Synergy werkt prachtig. Goede tip voor iedereen die met meerdere computers, pc + mac, pc + pc of mac + mac werkt.Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:52:
Mjah.. ik gebruik nu nog gewoon het toetsenbord van de macbook, en heb een speciale muis voor beide. Het knopje is dan op zich wel fijn,.. zet ik de macbook voor me en dan heb ik 2 schermen.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Lol, heb dat knopje ook idd @ m'n 205BW. Had dat nog niet door haha. Zeer handig toch welVerwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:52:
[...]
Het is het knopje dat eruit ziet als een soort ENTER in een schermpje. Het gaat inderdaad van DVI naar VGA.. best handig
ps. 205bw inderdaad.
[...]
Mjah.. ik gebruik nu nog gewoon het toetsenbord van de macbook, en heb een speciale muis voor beide. Het knopje is dan op zich wel fijn,.. zet ik de macbook voor me en dan heb ik 2 schermen.
Als ik een PowerMac of MacPro koop, waar ik echt aan zit te denken, dan wordt mijn macbook denk ik overbodig
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Mwoah extreem zou ik het toch niet noemen. Ik kijk er nu recht tegen aan, zo ben ik het gewend, ik vind het vervelend om omlaag te kijken.F r a n k D schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:54:
geen last van je nek? scherm staat echt extreem hoog.
I served in a company of heroes.
Leuke opstelling, zo je de achtergrond van die Windows laptop met mij willen delen?Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:12:
mooi messi, dat is een hoop spul.
hier mijn bijdrage:
[afbeelding]
Macbook pro (2 weken oud) 2.4 cd2, 4gb ram, 7200 rpm 150 gb (loopt als een trein!)
Dell 2407 WFP, 24"
500 GB WD
Ipod Nano 4gb
Logitec MX nogiets
Wacom
Mac tobo
Qtek foon
Canon I865 printer
usb fan uit Shanghai meegenomen
Mac wordt ingesloten door een 17 " Asus laptop en een wintel machine met een 19" IIyama vision master pro 454 (yep ik ben een switcher)
Wat ik er mee doe:
freelance 3d& 2d ontwerp/audio & video editting/foto-bewerking/
tot nu toe erg blij met mijn mac!
Verwijderd
Heb ook zo'n Fatboy voor m'n poes gekochtMaciek schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:46:
Om het percentage posts met foto hoog te houden:
[afbeelding]
Macbook Pro 2.4, 2gb, 7200rpm. Vast aan een optische kabel voor 5.1 geluid, op mijn trouwe fatboyWireless Mighty Mouse is niet te zien op deze foto.
Mis thuis eigenlijk een echte werkplek. Weet nog niet wat ik doe. Op m'n bureau staat een pc en mijn 19" scherm vind ik niet fijn werken icm MBP. Dus nog ff bedenken wat ik ga doen. Sowieso als de ACD schermen vernieuwd worden koop ik asap een 23" of liever 30" (dan kan de tv ook meteen de deur uit (goedkoper dan 23" + full HD TV))
Alleen de MBP op bureau vind ik niet fijn vanwege gebogen houding. Op de bank,fatboy, bed etc. zit ik wat onderuit gezakt waardoor mn scherm redelijk op ooghoogte komt.
Vond ik ook al... Hoe vind je deze? We hebben net een verbouwing van de woonkamer achter de rug, dus sommige spullen moeten nog terug. Maar het meeste blijftMaar even ontopic; t valt me op dat jullie allemaal zo een net opgeruimd bureau hebben
Verwijderd
Misschien is een iLap iets voor jou totdat je een ACD hebt.Maciek schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:46:
Om het percentage posts met foto hoog te houden:
[afbeelding]
Macbook Pro 2.4, 2gb, 7200rpm. Vast aan een optische kabel voor 5.1 geluid, op mijn trouwe fatboyWireless Mighty Mouse is niet te zien op deze foto.
Mis thuis eigenlijk een echte werkplek. Weet nog niet wat ik doe. Op m'n bureau staat een pc en mijn 19" scherm vind ik niet fijn werken icm MBP. Dus nog ff bedenken wat ik ga doen. Sowieso als de ACD schermen vernieuwd worden koop ik asap een 23" of liever 30" (dan kan de tv ook meteen de deur uit (goedkoper dan 23" + full HD TV))
Alleen de MBP op bureau vind ik niet fijn vanwege gebogen houding. Op de bank,fatboy, bed etc. zit ik wat onderuit gezakt waardoor mn scherm redelijk op ooghoogte komt.
Die telefoon is de hardste!torp schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:33:
[...]
Vond ik ook al... Hoe vind je deze? We hebben net een verbouwing van de woonkamer achter de rug, dus sommige spullen moeten nog terug. Maar het meeste blijft![]()
[afbeelding]
"I came here to chew gum and kick ass... and I'm all out of gum." -- They Live
Verwijderd
Je hebt dus net wat vakantiekiekjes gemaakt zie ik?woef971 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:36:
Mijn opstelling:
[afbeelding]
Ik zit zo goed als altijd aan de keukentafel, ergonomisch is anders maar wel lekker dicht bij de koelkast.
Wat je ziet:
Macbook Pro 2,2GHz (160GB hdd, mat scherm)
Lens van m'n eos
Jodekoek
Wat ben jij netjes een papiertje onder je koekwoef971 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:36:
Mijn opstelling:
[afbeelding]
Ik zit zo goed als altijd aan de keukentafel, ergonomisch is anders maar wel lekker dicht bij de koelkast.
Wat je ziet:
Lens van m'n eos
Jodekoek
Die foto heb je in Utrecht gemaakt, da's de Prins Claus brug van de onderkantwoef971 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:36:
Mijn opstelling:
[afbeelding]
Wat je ziet:
Lens van m'n eos
Jodekoek
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Muiswoef971 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:36:
Mijn opstelling:
[afbeelding]
Wat je ziet:
Lens van m'n eos
Jodekoek
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Mijn collega heeft zijn muis ook gecrossconnectedCyBeR schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:49:
[...]
Muis
Btw, je weet dat er ook aan de andere kant een USB poort zit?
I've visited the Mothership @ Cupertino
En het gebouw dat recht van de brug te zien is, is het gebouw van de VVAA.Abbadon schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:43:
[...]
Die foto heb je in Utrecht gemaakt, da's de Prins Claus brug van de onderkant
Ja dat weet ik, maar dan zit de stekker mij in de weg tijdens het muizen, ik heb graag veel ruimte om te muizenCyBeR schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:49:
Muis
woef971 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:07:
[...]
Ja dat weet ik, maar dan zit de stekker mij in de weg tijdens het muizen, ik heb graag veel ruimte om te muizen
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Sommige mensen zijn lange muizers en sommige mensen zijn korte muizersCyBeR schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:09:
[...]
Nu zit je als je 3cm opschuift al weer aan 't einde van 't koord..
Ik gebruik zelf een Logitech Mini muis, ook met zo'n kort snoertjes, die ook in de linker kant van mn laptop zit. En ik kan em ongeveer de breedte van mn MBP naar rechts bewegen (vanaf de rechterkant gezien dus). Dat lijkt me toch wel genoegCyBeR schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:09:
[...]
Nu zit je als je 3cm opschuift al weer aan 't einde van 't koord..
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Btw, je weet dat je @ system preferences de muis snelheid in kunt stellen ?CyBeR schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:49:
Te kort!? Hij kan hier zelfs -net zoals hierboven- aan de linkerkant van mn MBP worden aangesloten en dan nog goed worden gebruikt aan de rechterkant...willem169 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:42:
Ik vind overigens dat de MM van Apple (die mét touwtje) echt te kort is, ook al zit hij aan je keyboard.
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Mijn collega's MM is ook zo kort. Hij doet het alsnog aan de andere kant van zijn laptop in de USB aansluiting, maar ik kan er niet mee overleven met zo'n korte staart.willem169 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:58:
Dan heb ik een verminkte MMDit touwtje is ongeveer 30cm lang
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
En die knoppen aan de zijkant zijn wit ipv grijs, leuk detailDaedalus schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:36:
De MM die bij de iMac's zitten, hebben een kortere kabel dan de MM die je los koop in de winkel.
[ Voor 35% gewijzigd door VisionMaster op 23-10-2007 11:15 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Kaspers op 23-10-2007 20:16 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Kaspers op 23-10-2007 19:45 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Dahlia op 23-10-2007 20:36 ]
Oke dankukenny89 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:29:
dock zit niet standaard bij een touch, bij de iphone zit een dock er wel standaard bij.
friesland, maar ik heb ze niet allemaal gestolen, maar dit is een beetje illegaal dus stilDancing_Animal schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:26:
Leuke verkeersborden, waar gejat?
Hoe is jouw ervaring met de vertical gradient problemen van de 20" iMac? Ik overweeg zelf ook een 20" iMac te kopen, maar ik neig naar de 24" vanwege het betere paneel (terwijl 20" voor mij groot zat is)Kaspers schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:07:
[...]
friesland, maar ik heb ze niet allemaal gestolen, maar dit is een beetje illegaal dus stil
Launching containers into space
[ Voor 15% gewijzigd door Kaspers op 24-10-2007 21:06 ]
hoe weet je dat ik daar vandaan komBigg Balls schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:23:
Zeg Kaspers, Die borden komen toch niet uit de buurt van Jorwert
[ Voor 4% gewijzigd door Kaspers op 24-10-2007 21:27 ]
Nice iMac Willem!willem169 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:43:
Hier ook eindelijk die van mij
[afbeelding]
U ziet:
iMac, 24", 2.8 Core 2 duo, 4 GB ram
Powerbook, 17", 1.3 PPC, 2 GB ram
Epson Stylus R1800 (A3+)
HP Allinone 4180
3Com Gigabit switch
3x LaCie (2x 160 GB USB, 1x 320 GB Firewire)
Nodige overige office meuk
Blij is met werkplekje
Mooi shuttletje, zeker met dat lampje erop.webmail schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 01:33:
Vandaag een tafellamp gekocht bij de lidl, dus nieuwe foto!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zie je:
* MacBook Pro - 2.33GHz C2D - 2GB - 120GB - 256MB Video
* Dell 20" Widescreen
* Shuttle - P4 3.2GHz - 2GB - 2x 120GB - 256MB 7600GT
* Epson stylus DX5000
* Mooie tafellamp![]()
* Orange SPV M700
* Oude Escom speakers(werken nog steeds prima)
* Foto van mij en mijn vriendin (links & rechts)
* Hoop zooi
"I came here to chew gum and kick ass... and I'm all out of gum." -- They Live
De laptop is het enige alu product, de rest is RVS en kunststof.Arathorn8 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 06:50:
[...]
Mooi shuttletje, zeker met dat lampje erop.
Constructieve kritiek: speakertje onder beertje breekt een de aluminium zen ietswat.
just a tip; die halogeen lamp links tegen de gordijnen: niet doen. dit type lamp staat sowieso al bekend als brandgevaarlijk maar zo vraag je er wel helemaal om..webmail schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 01:33:
Vandaag een tafellamp gekocht bij de lidl, dus nieuwe foto!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zie je:
* MacBook Pro - 2.33GHz C2D - 2GB - 120GB - 256MB Video
* Dell 20" Widescreen
* Shuttle - P4 3.2GHz - 2GB - 2x 120GB - 256MB 7600GT
* Epson stylus DX5000
* Mooie tafellamp![]()
* Orange SPV M700
* Oude Escom speakers(werken nog steeds prima)
* Foto van mij en mijn vriendin (links & rechts)
* Hoop zooi
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Hij moet de kabels ook door het gat doen van de poot van de iMac, dan zijn ze al een stuk minder te zien...Igor4 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:56:
@ hierboven,
prachtig!
ik vind je bureau heel mooi zo! persoonlijk vind ik een kaal bureau wel veel mooier want vooral met apple producten erop staat dat erg mooi. maar mischien moet je nog ff kijken wat je met die kabels achter je imac doet want dat is nogal rommelig.
Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie
Die Kabels zijn tijdelijk. Ik moest mijn externe HD aansluiten voor al mn backups terug te zetten.Igor4 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:56:
@ hierboven,
prachtig!
ik vind je bureau heel mooi zo! persoonlijk vind ik een kaal bureau wel veel mooier want vooral met apple producten erop staat dat erg mooi. maar mischien moet je nog ff kijken wat je met die kabels achter je imac doet want dat is nogal rommelig.
Bedankt maar de printer is eigenlijk een Canon printer. Het is de Canon Lasershot LBP-1120 (die je alleen met Japanse drivers op je mac kan installeren, vreemd)gulie schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 17:00:
je vergeet de lexmark printer![]()
maar mooi setup, beetje kaal zo zonder draadjes van toetsenboord en muis
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 18:12 ]
Dat toetsenbord i.c.m. 24" is wel erg tof . Die moet ik ook maar eens aanschaffen. Numeriek gebruik ik toch niet.Bigg Balls schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:26:
Vandaag is mijn nieuwe iMac binnengekomen dus hierbij de foto's. Heb mij bureau helemaal opgeruimd dus het lijkt erg kaal zie ik nu maar daar komt binnen een dag weer verandering in (troep)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je ziet is een iMac 24" 2,4Ghz / 2Gb ram / Draadloos toetsenbord + Draadloze Mighty Mouse
Ook zie je nog een macbook met een 2ghz Intel Core2Duo processor, 80Gb schijf en 1,5 Gb ram.
Deze iMac is ter vervanging van mijn vorige 20" (witte) core2duo. Eerst wilde ik geen iMac meer kopen maar ik miste het toch (Macbook is geen fijne tv).
Misschien koop ik binnenkort nog een speakerssetje (Altec Lansing fx6021) of ik ga met mijn speakers schuiven. Als er wat veranders post ik nieuwe foto's.
Overige prul:
- Sony Ericsson m600i
- iPod Nano 4GB (destijds tijdens de release in Amerika gekocht, dus met alle ongemakken)
- Lacie USB2 externe HD (250 GB)
Yup, gelijk heb je, koop ooit wel eens andere, tot die tijd werken ze denk al 15 jaarArathorn8 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 06:50:
[...]
Mooi shuttletje, zeker met dat lampje erop.
Constructieve kritiek: speakertje onder beertje breekt een de aluminium zen ietswat.
De cover (waar de lamp opstaat) is ook van alu. (iig metaal).baquelappe schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:46:
[...]
De laptop is het enige alu product, de rest is RVS en kunststof.
Dat dacht ik ook in het begin, ik heb het lang in de gaten gehouden, maar die lamp brand nooit 100%, meestal rond de ~40%. En de gordijnen voelen nooit echt warm aan, ook na uren branden.dadj schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:33:
[...]
just a tip; die halogeen lamp links tegen de gordijnen: niet doen. dit type lamp staat sowieso al bekend als brandgevaarlijk maar zo vraag je er wel helemaal om..
canon die op een lexmark lijkt in het japans, ach als het maar werkBigg Balls schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 17:10:
[...]
Bedankt maar de printer is eigenlijk een Canon printer. Het is de Canon Lasershot LBP-1120 (die je alleen met Japanse drivers op je mac kan installeren, vreemd)
Het werkt nog wel, alleen ben ik bang dat het zometeen niet meer werkt onder Leopard. Dus ik kijk de kat nog even uit de boom.gulie schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:08:
[...]
canon die op een lexmark lijkt in het japans, ach als het maar werk
ziet er nice uit, over synce moet je me maar ff een PM stuuren, ken daar wel een paar progs voor maar dan gan we te ver oftopic :-)Bigg Balls schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:35:
[...]
Het werkt nog wel, alleen ben ik bang dat het zometeen niet meer werkt onder Leopard. Dus ik kijk de kat nog even uit de boom.
Dat is het enige nadeel van MaxOSX, de gebrekkige support van drivers van fabrikanten. Mijn SE M600i werkt ook al niet met iSync.
Maar idd, de printer lijkt verdacht veel op een Lexmark printer.
[afbeelding]
dat is hem
Verwijderd
Moet je toch echt beetje beter kijken op het net er zijn genoeg 3rd party software om zowat alle SE telefoons met Isync te laten werken.Bigg Balls schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:35:
[...]
Dat is het enige nadeel van MaxOSX, de gebrekkige support van drivers van fabrikanten. Mijn SE M600i werkt ook al niet met iSync.
uhuh. Nou de W950i is toch een regelrechte ramp. En die is zowat identiek aan de M600iVerwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:16:
[...]
Moet je toch echt beetje beter kijken op het net er zijn genoeg 3rd party software om zowat alle SE telefoons met Isync te laten werken.
Hyundai SX2 N-Line (2024)
Je hebt de PM uit staan. Ik mail je anders vanavond wel even.gulie schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:06:
[...]
ziet er nice uit, over synce moet je me maar ff een PM stuuren, ken daar wel een paar progs voor maar dan gan we te ver oftopic :-)
op zulke setups ben ik nou dik jalours! kben nog geen 18 en hard aan het sparen voor een leuk appeltje voor de dorst!:P al heb ik hem direct foto`s in dit topic.Bigg Balls schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:26:
Vandaag is mijn nieuwe iMac binnengekomen dus hierbij de foto's. Heb mij bureau helemaal opgeruimd dus het lijkt erg kaal zie ik nu maar daar komt binnen een dag weer verandering in (troep)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je ziet is een iMac 24" 2,4Ghz / 2Gb ram / Draadloos toetsenbord + Draadloze Mighty Mouse
Ook zie je nog een macbook met een 2ghz Intel Core2Duo processor, 80Gb schijf en 1,5 Gb ram.
Deze iMac is ter vervanging van mijn vorige 20" (witte) core2duo. Eerst wilde ik geen iMac meer kopen maar ik miste het toch (Macbook is geen fijne tv).
Misschien koop ik binnenkort nog een speakerssetje (Altec Lansing fx6021) of ik ga met mijn speakers schuiven. Als er wat veranders post ik nieuwe foto's.
Overige prul:
- Sony Ericsson m600i
- iPod Nano 4GB (destijds tijdens de release in Amerika gekocht, dus met alle ongemakken)
- Lacie USB2 externe HD (250 GB)
Hehe, erg is dat he?Slingertj3 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:04:
[...]
op zulke setups ben ik nou dik jalours! kben nog geen 18 en hard aan het sparen voor een leuk appeltje voor de dorst!:P al heb ik hem direct foto`s in dit topic.
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Ik had mn MBP gekocht van het geld wat ik op mn stage had verdiend. Ik was eigenlijk wel blij dat ik het kon uitgeven, je krijgt er immers ook weer wat goeds voor terug.Bigg Balls schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:41:
Hebben jullie ook altijd zoveel moeite om dan het gespaarde bedrag uit te geven? Doet bij mij toch elke keer weer pijn
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Sparen is hard, en keuzes maken moet je doen.Bigg Balls schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:41:
Hebben jullie ook altijd zoveel moeite om dan het gespaarde bedrag uit te geven? Doet bij mij toch elke keer weer pijn
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq