Wanneer ik een gesprek probeer door te schakelen wordt de verbinding verbroken en krijg ik in de console de volgende foutmelding:
Ik heb gezocht op google en op got, maar het enige wat ik tegenkom zijn mensen met dit probleem. Een oplossing kan ik nergens vinden.
Nu heb ik het vermoeden dat asterisk het callid niet herkent omdat het lokale ipadres wordt gebruikt. Het gaat om Linksys SPA941 toestellen. Ik heb al "NAT Mapping Enable" op yes gezet. Ik weet ook niet zeker of dit de oplossing is.
Weet iemand hoe dit is op te lossen?
code:
1
| Supervised transfer requested, but unable to find callid '7a5c596d-3636719c@192.168.1.69'. Both legs must reside on Asterisk box to transfer at this time. |
Ik heb gezocht op google en op got, maar het enige wat ik tegenkom zijn mensen met dit probleem. Een oplossing kan ik nergens vinden.
Nu heb ik het vermoeden dat asterisk het callid niet herkent omdat het lokale ipadres wordt gebruikt. Het gaat om Linksys SPA941 toestellen. Ik heb al "NAT Mapping Enable" op yes gezet. Ik weet ook niet zeker of dit de oplossing is.
Weet iemand hoe dit is op te lossen?
Ik ontken het bestaan van IE.