[XP] Vensters overheersen andere applicaties e.d

Pagina: 1
Acties:

• Lipton16
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-05 09:42
Hallo Tweakers.

Hier op de zaak heb ik een laptop met een vreemd probleem. Om het eerst even kort door de bocht te omschrijven: als ik op internet zit (of in deze computer) en ik heb een ander venster die niet gemaximaliseerd is, dan springt internet er voor.

Dus als ik in Deze computer zit, en ik wil mijn msn even checken dan springt Deze computer er voor zodra ik in de buurt kom van mijn msn venster (het msn venster springt dan naar de achtergrond). Als dit venster gemaximaliseerd is is er niks aan de hand en kan ik normaal werken.

Inwezen is dit onmogelijk werken, want veel vensters springen weg naar de achtergrond, het lijkt net of XP zich de hele tijd wil laten zien ;)

Wat ik tot nu toe geprobeerd heb is, TweakUi: Focus display, adaware gescanned, ccleaner, en de instellingen door gelopen.

Als er iemand is met vragen, suggesties of natuurlijk de oplossing dat hoor ik dat graag!

Om even een duidelijker schetsje te maken van het probleem heb ik een simpel screenshotje gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://img48.imageshack.us/img48/584/tweakersxk7.jpg

Als ik in deze situatie met de cursor in de taakbalk zou staan en hem richting de AVG venster zou bewegen, verdwijnt het venster naar de achtergrond.

[ Voor 14% gewijzigd door Lipton16 op 04-10-2007 14:11 ]

• Lipton16
-Bump-

Het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik heb probeerd om spyware/adaware/virussen te verwijderen, dit bleek niet het probleem. Misschien is het een verborgen Windows instelling, maar die heb ik inmiddels ook nog niet kunnen ontdekken.

PS: excuus voor het posten in het verkeerde subforum :)

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-07 19:57

Tijntje

Hello?!

Weet je zeker dat het niet dit is
http://www.infopackets.co..._window_to_foreground.htm

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Lipton16
Die heb ik ook al geprobeerd maar dat loste het probleem helaas niet op. De muis is wel overheersend, als ik bijvoorbeeld 2 schermen open heb dan komt de scherm naar voren waar ik de muis over houd.

[ Voor 46% gewijzigd door Lipton16 op 08-10-2007 14:06 ]

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-07 19:57

Tijntje

Hello?!

Dit heeft met window focus te maken.
Heb je niet iets van een driver voor je muis geinstalleerd waar dit ook ingesteld is?

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Lipton16
De oplossing is gevonden! Toen jij het over de muis had, en ik nog in Tweakui zat, ben ik daar naar de muis settings gaan kijken. Daar stond een vinkje aan in het klap menu van X - Muis. Die heb ik uitgezet, en het probleem was verdwenen. Bedankt voor de reacties en tip.
Pagina: 1