Sinds deze week staat op hp.nl de nieuwe hp w2207h. Waarschijnlijk de opvolger van de w2207. Wanneer ik de specificaties vergelijk zie ik echter geen enkel verschil. Kan iemand mij vertellen wat en of er verschillen zijn?
Iemand die het weet? Ik ben van plan één van deze 2 beeldschermen aan te schaffen en wil geen miskoop begaan.
[ Voor 73% gewijzigd door Nickkok op 06-10-2007 21:59 ]
ik gok zo maar dat de monitor opzich het zelfde is alleen dat het scherm zelf uit een andere fabriek komt, net als dat er een A, een S en een C versie zijn van de samsung BW226
zelf heb ik overigens een 2207 waar ik erg tevreden over ben (check product suvery maar) alleen kijk wel uit voor dode pixels, die komen naar mijn ervaring relatief veel voor bij de HP
zelf heb ik overigens een 2207 waar ik erg tevreden over ben (check product suvery maar) alleen kijk wel uit voor dode pixels, die komen naar mijn ervaring relatief veel voor bij de HP
Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.
Verwijderd
had de 2207h niet een hdmi aansluiting als enig verschil?
verder vallen die dode pixels bij HP wel mee hoor, na mijn idee...
verder vallen die dode pixels bij HP wel mee hoor, na mijn idee...
Ik heb even gezocht en volgens mij wel ja hdmi is altijd leuk en ook leuk dat hij bij azerty 6 euro goedkoper is dan de w2207. Dus voor mij de w2207h
Die H is idd de HDMI versie.
Dode pixels weet ik over het algemeen niets van, ik heb mijn 2408 nu net een paar weken. Geen dode pixels. Maar het lijkt me dat HP, wat een relatief duurder merk is met goede kwaliteit, niet vaak dode pixels heeft.
Ik zou als ik jou was ff doorsparen en voor die 24 inch gaan, het is echt een genot.
*Ben benieuwd hoe lang dit topic open blijft, ik gok op minder dan 24uur* Succes dion_b
Dode pixels weet ik over het algemeen niets van, ik heb mijn 2408 nu net een paar weken. Geen dode pixels. Maar het lijkt me dat HP, wat een relatief duurder merk is met goede kwaliteit, niet vaak dode pixels heeft.
Ik zou als ik jou was ff doorsparen en voor die 24 inch gaan, het is echt een genot.
*Ben benieuwd hoe lang dit topic open blijft, ik gok op minder dan 24uur* Succes dion_b
[ Voor 17% gewijzigd door dion_b op 07-10-2007 18:32 ]
h=HDMI. Staat toch vrij duidelijk in specs zoals beelen1990 en peakaboo aangeven. Volgende keer wat beter lezen...
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()