HDMI Vraag

Pagina: 1
Acties:

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:47
Ik heb op dit moment een Blu-ray Speler met een HDMI uitgang, en ook een TV met een HDMI ingang dat is wel zo makkelijk namelijk :P Maar nu zit ik eigenlijk met de volgende vraag.
De True HD MA audio tracks etc.. op Blu-Ray discs kunnen het best via een HDMI Kabel naar je Receiver worden gebracht, alleen hoe zit het dan met de Video stream als je maar 1 HDMI uitgang heb op je Blu-ray Speler :S Veel Receivers hebben een stuk of 6/7 HDMI in en uitgangen, betekend dit dat ik via een tweede HDMI kabel, het beeld signaal weer kan linken naar me TV via de Receiver dan ? Mocht iemand me even kunnen vertellen hoe dit zit ben ik erg geholpen ;)

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 14:39

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Ja, maar je moet wel HDMI 1.3 op je Blu-Ray speler en versterker hebben en bij voorkeur ook op de tv, hoef je zelf geen lipsync te corrigeren.

[ Voor 32% gewijzigd door |sWORDs| op 04-10-2007 08:56 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-02 13:51
Beeld en geluid gaan door één en dezelfde kabel. Je sluit de speler aan op de receiver zodat de receiver zowel beeld als geluid ontvangt. Vervolgens sluit je een 2e HDMI kabel aan tussen receiver en TV waar alleen het beeld overheen gaat:

SPELER ---hdmi---RECEIVER---hdmi---TV

Dus geen twee kabels vanaf de speler.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-02 18:32

voodooless

Sound is no voodoo!

't is heel simpel: blu-ray -> Receiver -> TV

Zorg dat wel dat de receiver ook wat met HDMI audio kan doen. De oudere modellen doen vaak alleen passthough.

En verwar aub in- en uitgangen niet met elkaar! De speler heeft een blu-ray HDMI UITGANG, en de TV heeft een HDMI INGANG. Receivers hebben beiden.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?