Handleiding voor Chaintech 9PJL1 gezocht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:00
Een tijd geleden heb ik van een kennis een Chaintech 9PJL1 mobo met Celeron 2 ghz cpu gekocht, om in een webserver te gaan gebruiken.

Nou kwam ik er thuis achter dat er geen handleiding bij het mobo zat.
Niet getreurd, even op internet zoeken, dacht ik.
Niet dus... Ik heb totnogtoe nergens dat manual kunnen vinden.

Ik heb die handleiding toch echt nodig om de stekkertjes van de power & reset switch en de power & hd LEDjes op de juiste pinnetjes op het mobo te prikken.
Zomaar uitproberen is geen optie, in het verleden heb ik hier een goed mobo & cpu mee om zeep geholpen.

Op de chaintech site van dit mobo zijn alleen drivers te downloaden, geen handleiding.
Verder zoeken op google levert alleen een hoop exotische (of ergere) sites op...

En die kennis is vlak na de verkoop overleden aan een hartstilstand, dus hem kon ik ook niet meer vragen of hij de cd nog had...

Kortom: Dat moederbord ligt nou al een half jaar in de kast nou, alleen vanwege die onvindbare handleiding! :(

Mijn vraag is dus of iemand nog de cd van dit mobo heeft liggen, en voor mij de handleiding wil kopieren/mailen. Ik meen me te herinneren dat die handleiding als PDF bestand op de cd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/153d104d9cfd43862f0b158cd0ca5a63/thumb.jpg

Via google op pagina 3 (pdf).

:) en vaak verschillen andere modellen niet eens van elkaar...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2007 05:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
WTF... Op die indische pagina... De enige die ik standaard oversloeg omdat ik geen Sanskriet kan lezen... :X

Anyway, bedankt! Nou kan ik ermee aan de slag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaak staat er in de plaatjes al meestal genoeg ... want immers wil je alleen weten hoe de layout van die pins eruitzien toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Dat blijkt nou dus... Weer wat geleerd. ;)

Maar als je al 30 keer 20 totaal nutteloze sites in vreemde talen hebt bekeken, dan ga je de 21ste al gauw overslaan, ik iig wel. :+

Nouja, hoe dan ook: PCtje draait nou, stabiel & snel genoeg voor wat ik ervan wil. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Richub op 06-10-2007 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah op ten duur wikkel je daar een gevoel voor, om door de slechte sites heen te kijken en met combinatie van een beetje zoekstrings vindt je zo wat je hebben moet. Hoewel ik na 3 keer invoeren ook m'n twijfels begon te krijgen, ineens dat pdf'je opdook :+
Pagina: 1