[Java Windows XP SP2] Probleem met Java

Pagina: 1
Acties:
  • 1.517 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik heb echt jullie hulp nodig. Ik heb zelf van alles geprobeerd en vriendlief weet het ook niet meer wat ik moet doen. (Behalve opnieuw installeren wat ik niet wil.)
Als jullie zeggen: zoek het zelf uit., zou ik dat niet bepaald respectvol vinden. Ik ben een meisje, en wil gewoon graag hulp want niks lukt!

Ik had gewoon een aantal Java dingen op mijn pc staan. Maar ik dacht dat er een aantal wel weg konden, dus die heb ik verwijderd. Bijv update 2 als ik van hetzelfde een update 3 zag staan in software.
Dit blijkt niet zo'n goede keuze te zijn. *Zucht*

Ik heb dus maar alles verwijderd en deze: "Java Runtime Environment Version 6 Update 3" gedownload van de java site. Maar of java nou erop staat of helemaal niet. Ik blijf deze meldingen krijgen: Java TM Plug-in Fatal Error. The java runtime Environment cannot be loaded.
Of: Java TM Plug-in Fatal Error. Several java virtual machines running in the same process caused an error.
Bijv Housecall virusscanner online kan ik door deze problemen niet starten.

Ik word hier inmiddels een beetje goed wanhopig van. Waarom lukt het niet?! Zelfs niet als ik alles verwijder wat met java te maken heeft en het weer opnieuw download + installeer, lukt het niet. Zo snap ik niet dat ie aangeeft dat er blijkbaar meerdere java processen lopen, terwijl ik maar 1 java heb gedownload en de rest heb verwijderd.
Jullie zijn ervaren, ik wil echt hulp van jullie. Ben in staat om mijn pc het raam uit te gooien ofzo, zo boos word ik om dit alles.

Verder nog iets wat ik gelijk maar zeg: Ik krijg met geen mogelijkheid McAfee Securitycenter van mijn pc af. :( De rest wel. Virusscanner, firewall enz, maar Securitycenter niet. Als ik via software het probeer te verwijderen blijft ie steken bij het scherm van McAfee waarin het zegt dat ie bezig is met verwijderen van undefined. Het begint gewoon niet.

Computers. Grrrrrr. :(

Samsung Galaxy Note 3

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sterretje6 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 03:00:
Ik ben een meisje, en wil gewoon graag hulp want niks lukt!
Ah! Meisjes in PRG! \0/
Ah... Jammer ;(
Hoewel je topic over Java gaat (voornamelijk :P ) en dat inderdaad een programmeertaal is, heeft dit topic (helaas) niets met programmeren te maken maar met het non-fuctioneren van client-software. Derhalve hoort je topic dan ook niet thuis in PRG maar in CSA (zie daarvoor ook Waar hoort mijn topic?).

Helaas moet ik je topic dus moven van PRG naar CSA, maar je bent hier van harte welkom als je een keer een PRG probleem hebt!

* RobIII is voor meer meisjes in de Devschuur® *O*
Excuses voor de flauwe topicmove, maar ik moest even inhaken op je eerste alinea ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Sterretje6
  • Niet online
Ik dacht: Als ik java intyp bij zoeken, en zo bekijk waar de meeste javatopics in worden geopend, dan zal het wel goed zijn.
En ik dacht dat PRG een topic over programma's zou zijn en dacht dus java is een programma (toch?). :o

Samsung Galaxy Note 3

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sterretje6 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 22:44:
En ik dacht dat PRG een topic over programma's zou zijn
Daar hebben we dan al die mooie policies en guidelines voor geschreven :'(
(Again: kijk dan voortaan even in het betreffende forum waar het over gaat, net zoals we dat aangeven in de Devschuur met Waar hoort mijn topic?)
Sterretje6 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 22:44:
en dacht dus java is een programma (toch?). :o
Kijk hier eens onder het kopje Computer science ;) In de strikte zin van 't woord is het wel software, maar een 'programma' (zoals Notepad, Word of Nero Burning Rom dat bijvoorbeeld zijn) kun je het IMHO niet noemen. Java is eerder een platform om maar eens een brede term te gebruiken ;)

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 04-10-2007 22:57 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Snake
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Wat denk je van alles van Java te verwijderen, en te herinstalleren? ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Sterretje6
  • Niet online
Heb ik geprobeerd, althans alleen in Software. Kan ik ook nog bij Start ---> zoeken java intypen en dan alles verwijderen? Of breng ik mezelf dan nog meer in problemen?

Samsung Galaxy Note 3

Verwijderd

Nou ik hoop dat je hier wat aan gaat hebben!
Deinstalleer wederom Java.
Verwijder hierna handmatig de mappen op overgebleven plaatsen.
Het gaat om de volgende mappen.
C:\Program Files\Java
C:\Program Files\Common Files\Java
C:\Documents and Settings\user\Application Data\Sun

Verwijder uit de volgende windowsmap de/het volgende bestand(en)
uit C:\WINDOWS\Downloaded Program Files, :
Java runtime environment
installeer hierna opnieuw : jre-6u3-windows-i586-p-s.exe
Hopelijk is je probleem opgelost, suuk7

• Sterretje6
  • Niet online
Heb pc opnieuw geïnstalleerd, dus het java probleem is weg. _/-\o_

Samsung Galaxy Note 3

Pagina: 1