Toon posts:

Logitech MX3200: Toetsen wisselen INEENS om?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello.
Ik kan m'n vinger niet op mijn probleem leggen. Soms denk ik dat het aan Office 2007 ligt, soms aan Firefox, soms aan Total Commander... Het gebeurd soms dat bepaalde toetsen ineens anders(om) zitten. De / zit op - en andersom, vraagteken zit elders, etcetera. Het duidt er duidelijk op dat de toetsenbordinstellingen dan verkeerd staan, maar... dit gebeurd dus ineens.... ik heb geprobeerd in de gaten te houden wanneer dit is, maar goed, ik kom er niet achter.. Zo ineens is het ook weer goed. Iemand een idee, of herkenbaar probleem? Heb languagepacks van bijv. Total Commander allemaal verwijderd, om te kijken of dat werkt, maar dat is ook niet het geval?

Verwijderd

Als je het merkt, probeer dan eens te kloten met ALT+Shift tegelijk te duwen. Soms kun je perongeluk met deze combinatie iets in Windows omschakelen waardoor je rare dingen krijgt.

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-01 11:08
of CTRL + shift wil nog wel eens werken om iets om te switchen :)

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Als ik hier op Alt+Shift druk, dan zie ik de toetsenbord indeling van VS Internationaal naar Nederlands overspringen of weer terug.

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-01 07:57
als je geen nederlands toetsenbord hebt kun je die indeling het beste ook meteen verwijderen. dan heb je ook geen last meer van dit probleem.
wel opletten dat er dus een verschil zit tussen een nederlandse indeling, en een internationale in deling met nederlandse regio settings. met de VS regio setting doet je euro teken het bijvoorbeeld niet mer, en krijg je een PUNT bij de punt in numpad, ipv een komma. en zo nog een paar dingetjes.

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)